Inlägg från: Anonym (fråga) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fråga)

Helkroppstråden

bara en snabb fråga, varför är det så många som söker bekräftelse? mest tjejer ser jag. Ju mer "åh vad snygg du är" ju fler bilder läggs in. Snälla ni jobba på självkänslan.

Vad tror ni ärligt att det är för killar som sitter här på familjeliv(!) och tittar på bilder... 

Vissa bilder är inte ens fina men ändå får dom massa "snygg du är" förstå att det bara är för att ni ska lägga in mer bilder, folk är vääldigt nyfikna helt enkel.  

• Anonym (fråga)

Snälla A82 sluta och sök hjälp hos psykolog, säger det innan du går för långt.... du behöver inte den här bekräftelsen. säger det faktiskt i all välmening!! låt dom inte manipulera dig till att lägga ut mer privata bilder!!!

• Anonym (fråga)

tror inte det här stället är rätt plats för att få hjälp med självkänslan. Har man huvudet på skaft kan man ganska snabbt se att dem flesta inte är så ärliga med sina komplimanger Flört kanske blir en smuuula överdrivet, fast det är iaf åt rätt håll. Men det är som sagt bara för att folk är nyfikna och vill att ni ska lägga upp mer.

• Anonym (fråga)
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-15 17:39:12 följande:
    Inget fel på min självkänsla! Det är den som gör att jag vågat lägga in bilder!

hehe ok vem försöker du lura? jag har läst mkt psykologi, fundera ett litet steg till.....Vad tror du själv att anledningen är till att du lägger in bilder här? för vilkens skull? Jo för att du vill höra att du ser bra ut...och varför behöver du det?
  • Anonym (fråga)

Hade ni varit starka i er själva hade ni inte behövt höra från andra (som förmodligen inte är helt ärliga ändå) att ni ser bra ut.

ska inte störa er alla skiiitsnygga människor igen ;)  hoppas iaf att jag kanske fått någon att tänka lite längre :)  

• Anonym (fråga)
    Anonym (Dåre) skrev 2013-01-15 17:50:18 följande:
    Är du med Livets ord??

hahaha nej!...är det där man ska vara om man är en ärlig person? 
  • Anonym (fråga)
    Tom Araya skrev 2013-01-15 17:55:43 följande:
    Du är inte ärlig, du är anonym. JAG är ärlig!

HAHA!!!!! säger han som har namnet och bilden på nån snubbe i ett band. .. Så om jag hade gjort en profil där jag hette Britney Spears med en bild på henne så hade jag också varit ärlig:P
  • Anonym (fråga)
    Mangbg skrev 2013-01-15 18:22:07 följande:

Du är inte ärlig,du är anonym och med all säkerhet avundsjuk på alla som faktiskt vågar visa upp sig.

Du har förmodligen ett ofördelaktigt yttre till råga på allt.

Men snälla alla ni är anonyma, bara att ni har en profil med ett fejkat namn :) DET är SAMMA sak som att vara anonym!

Tkr personligen att jag ser väldigt medelmåttig och helt ok ut, sticker inte ut åt något håll i mängden strax under 170 lång, bmi 21,5 osvosv  

MEN utseendet är inte sååå viktigt för mig :) Har en bra personlighet, äskar att jobba med välgörenhet, har en underbar dotter, ska snart gifta mig med hennes pappa och vi kollar på hus utomlands. DET gör mig lycklig. Inte att sitta här och lägga ut bilder för människor jag inte känner. Känner mig fin och sexig inför min man och det räcker gott för mig!    
    Önskar bara att fler förstod vad som egentligen är viktigt. Skulle ni vilja att era barn satt och la ut nakenbilder på sig själva. Jag skulle känna mig misslyckad som förälder då. Det är ju hennes insida som är viktig! 

Tråkigt att ni inte förstår vad jag menar.  

Svar på tråden Helkroppstråden