• Filippa12

Helkroppstråden

Har smugit runt här länge nu och tittat på er alla vackra människor! Eftersom det inte är snällt att ta utan att ge Tänkte jag ta o bidra ikväll efter träningen när jag har tillgång till en dator! :)

• Filippa12

Här kommer då mitt lilla bidrag till denna härliga tråd! Glad

• Filippa12

Tack för fina kommentrer! Hur ska jag nu kunna gå och sova? ;) Svårt att ta bild utan att ha armarna uppe! Får be om hjälp nästa gång! :)

• Filippa12
    nyttmedelande skrev 2013-01-15 21:06:40 följande:
    Vad tränar du för något?

Idag var jag på ett gammalt hederligt gympapass! Inte så sexigt, men man får ju röra på sig ;) Annars blir det mkt löpning!
  • Filippa12
    nyttmedelande skrev 2013-01-15 21:18:48 följande:
    Träning är bra för kropp och själ Kör du rumpan med i träningen?  (Den får du gärna visa)

Jag sjulle helt klart behöva träna mer rumpa, även ombuden ju så att säga hänger med i träningen redan nu! ;) fyller tyvärr ut ett par jeans lite dåligt än...
  • Filippa12

Om den, skulle det stå! Inte ombuden...

• Filippa12
    Anton Chigurh skrev 2013-01-16 00:30:39 följande:
    Otränad som fan, Filippa, och ändå snygg som helvete. Ditt lilla bidrag uppskattas mycket. Väldigt mycket. Tack, Filippa..... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Tack för fina komplimanger! Tyvärr är det så med min kropp, det syns liksom inte att jag tränar! :( Kanske är jag en av få som är immuna mot träning ;) nä, men det gäller nog bara att öka dosen träning, så blir man mer nöjd med kroppen oxå!
  • Filippa12

Nä, immun än nog ingen, utan säkert är det kosten som ställer till det! Tyvärr räcker ju, som för många, inte riktigt tiden till för allt man vill göra :(

• Filippa12
    OhYeah skrev 2013-01-16 08:27:39 följande:
    Och vilken respons hade du väntat dig?

Om det var mig du menade, så hade jag nig inte väntat mig något speciellt i kommentarsväg. Jag ville mest bidra till en härlig tråd! :) Kanske misstog du något jag skrev, jag är väl medveten om att jag inte ser ut som någon atlet i kroppen :) Jag har fått många fina kommentarer o det är jag glad för och överraskad över! :)
  • Filippa12
    OhYeah skrev 2013-01-16 08:48:25 följande:
    Det var hon pluttfamilj jag syftade på =)

Ok! -:)
  • Filippa12
    Mattias39 skrev 2013-01-16 09:03:40 följande:
    Kul att se lite nya namn här i tråden!! Filippa...Jag gillar verkligen din kropp! En normal kropp med snygg form, fina proprtioner!! Skitsnyggt helt enkelt!!! Tack!! Nu när premiären är avklarad hoppas jag verkligen på att få se mer!!

Tack själv för den fina kommentaren! Vad glad jag blir! -:) lite läskigt med första bilden, men vem vet, det kanske kommer mer! :)
Svar på tråden Helkroppstråden