• Becca1989

Helkroppstråden

Får bli dessa bilder..Sorry för de dåliga bilderna,men orkade ej gå igenom alla bilder,så det fick bli dessa :) Kul tråd btw :)

• Becca1989
    stief84 skrev 2013-01-31 23:04:18 följande:

Jätte snygga. ;)
    Hehe tackar så mkt :)
  • Becca1989

Tack för de fina komplimangerna :) kram alla :)

• Becca1989
    NOEL75 skrev 2013-02-01 10:32:01 följande:
    Stiligt!!! ...inte alltid snyggt när en bh lyser igenom men där var det riktigt hett! Snygg pose också Skål
    Hehe tackar så hemskt mkt :) :)
  • Becca1989
    Mattias39 skrev 2013-02-01 08:17:42 följande:

Tack Becca!! :)
    Du är väldigt fin och jag måste säga att jag tycker att dina ben plus ditt axelpart är extra,extra fint!!! TACK!! {#emotions_dlg.flower}
    Tack själv för den fina komplimangen :) Den värmde :) :) Kram
  • Becca1989

Lägger upp lite fler bilder om det inte gör ngt (a)  =)

Ursäkta de dåliga bilderna,men skitsamma :) Hihi :)

• Becca1989
    Anonym (b) skrev 2013-02-04 15:21:03 följande:

Härligt kort klänning! hade gärna sett dig utan den då du verkar ha en underbar kropp!
    Nja jag själv är inte så nöjd med min kropp längre..Vill ha tbx min gamla slanka figur igen :) Men det kommer :) Och det är ju inte så konstigt att man har fått lite skavanker & lite hull här o där,när man har fött barn :) 
  • Becca1989
    PerversMan skrev 2013-02-04 15:32:41 följande:

Borde vara olagligt att vara så fin...
    Hehe jasså :) :) Tack förresten :)
  • Becca1989
    NOEL75 skrev 2013-02-04 15:38:26 följande:
    Mmmm du är het som chili .....Härligt att se dina bilder...Inspirerande {#emotions_dlg.flower}
    Naaw,tack :) Men gud vad du överdriver där vännen :) Hihi :) Men tack iaf :) Kram
  • Becca1989
    Anonym skrev 2013-02-04 15:40:47 följande:

Ursäkta vart har du det hullet, snälla.
    Inte ens med förstoringsglas skulle jag kunna finna något sånt hos dig.
    Du ser jättebra ut och det säger jag inte för att ragga på dig.
    Jag är kvinna och har en son som är lika gammal som dig, så det säger jag för att jag verkligen menar det. 
    Var nöjd och stolt över dig själv.     
    Magen är det som är hullet :) :) Tusen tusen tack :) Så gulliga alla är här :) Nöjd=nja isf mina höfter älskar jag :) :) Och stolt,yesbox,det är jag för att jag har fått en sån himla fin son :) Så det är värt allting här i livet :) Tack så mycket förresten :) Kram kram :)
Svar på tråden Helkroppstråden