• Rak banan

Helkroppstråden

Anonym (88) skrev 2013-02-12 13:17:51 följande:

Då har du nog postat för dåligt med bilder
    Läs runkbilder.

Så många det finns som saknar bekräftelse IRL. Jag känner med er!
  • Rak banan
    telgebo skrev 2013-02-15 20:15:35 följande:

Bjuder på en liten bild i nyinköpet.
    Hoppas att du inte köpte den BHn.
  • Rak banan
    Anonym (2 barn senare) skrev 2013-02-15 20:29:32 följande:

Har man inget snällt att skriva så kan man faktiskt låta bli. Vad vill du ha för effekt när du fäller en så plump kommentar? 
    Det var ett gott råd. Tagga ner lite please.

• Rak banan
    telgebo skrev 2013-02-15 20:34:46 följande:
    Drar från denna jäkla tråd för här uppskattas man ju inte.

Slå upp ordet nyinköpt i SAOL.

Det är inget fel på den BH:n utan på din svartsjuka att en annan har nåt som kallas bröst kanske
    Jag har också bröst faktiskt. Och jag köper BH som passar.

Det där var ju bara så fel. Märker du inte det själv?
  • Rak banan
    Anonym (Varför?) skrev 2013-02-15 20:43:26 följande:

Varför ska vi ens bry oss om hur telgebos bh sitter? En sak om vi anser att det ser obekvämt ut men om hon anser att den sitter bra och hon trivs med det så fine, varför ens göra sig omaket att kommentera? Tråden ska vara en feel-good tråd enligt ts och man bör väl rimligen hålla sig till trådstartarens önskan.
    Feelgood tråd?  Eller hur.
  • Rak banan
    telgebo skrev 2013-02-15 20:47:23 följande:
    Rak banan. Suck tagga ner mycket för fan. Min BH sitter perfa och till skillnad till dig har jag bröst. vad har du själv, en liten AA kupa kanske, eller tubulära bröst. Det kallar inte jag bröst.

berätta din storlek så ska vi se hur stor kunskap du har om BH.
    Hahahahaha, jag dör.

Är det den tighta BHn som stryper syret till hjärnan eller?
  • Rak banan
    telgebo skrev 2013-02-15 20:58:37 följande:
    Rak banan du har just visat att din kunskap om BH är noll och inget eftersom du inte kan besvara frågor.

Jag har ingen tight BH på dig. Vad har du för jäkla problem, för liten byst antagligen för du drar igång stora växlar så fort en tjej har bröst till slikknad från dig som inte har mer än bröstvårtor att visa upp.
    Du har en för liten BH på dig. Tycker du att det är snyggt eller sitter bra?
    ´

Jag har bröst. Som jag stoppar in i en BH som passar.
  • Rak banan
    telgebo skrev 2013-02-15 21:19:49 följande:

Jaha så denna är för liten, konstigt då att expediten förelog den för mig eftersom den är i min strl
    Död
  • Rak banan
    telgebo skrev 2013-02-15 21:31:00 följande:
    Hur gammal är du Rak banan? 3 år, du beter dig fan jäkla omoget. Visa upp nån bild på dig själv eller vågar du inte
    Det var en öm punkt? Jaja, du lär dig väl någon gång hur en BH ska passa. Skål
  • Rak banan
    telgebo skrev 2013-02-15 21:51:02 följande:
    Föreslår att Rak banan tar en lång paus från detta forum eftersom du är för liten för att vara på ett forum.

Jag vett till skillnad från dig hur en BH ska sitta, du vågar inte ens visa en bild för du har väl inget att visa upp.
    Nej, det vett du tydligen inte. Hade du vettat dett så hade du köpt en som passsar.

Bättre lycka nässsta gång gummmmman.
  • Rak banan
    telgebo skrev 2013-02-15 22:01:31 följande:
    Rak banan lägg av nu för helvete att vara så avis på mig och mina snygga bröst. Min BH passar. Du får lägga in lite silikon i i pattarna och så lite vett i hjärnan samtidigt för där råder det stor brist.
    Känner du inte själv att det inte passar?

Allvar?
  • Rak banan
    telgebo skrev 2013-02-15 22:28:09 följande:
    Rak banan lägg in en jäkla bild på dig själv fegis

Min BH sitter perfekt som mina andra gör, du har ingen koll på BH eftersom du inte har nåt att lägga i en kupa.
    Okej. Drömmer
  • Rak banan
    PerversMan skrev 2013-02-15 22:47:54 följande:

Skitsnack...det där var ingen Ekupa...

Hahahahaha
  • Rak banan

Vad är det som hindrar er från att dregla?

• Rak banan
    telgebo skrev 2013-02-15 23:17:34 följande:

Ja du läste rätt, och nej inte så mycket vatten förutom det i fötterna då och det i magen och inget häng.

Eller ser det häng ut tycker du här
    Din frissa verkar ju hänga en smula..
  • Rak banan
    telgebo skrev 2013-02-15 23:27:35 följande:

Perves man: Jag har inte så stora bröst att komma med så förlåt att dom är små.
    Vad var det där?
Svar på tråden Helkroppstråden