• Ms L

Helkroppstråden

Nu kan jag inte låta bli längre Här är en bild på mig.
  • Ms L

Anton Chigurh skrev 2013-02-24 22:50:09 följande:
    Elakt av dig å hålla oss på halster så länge, Ms, men, för detta vackra tilltag, så kommer jag lägga in ett gott ord för dig i min aftonbön. Varje kväll. Hela nästa vecka. Om du lovar visa lite mer. Så otroligt elegant och attraktiv   som du är, Ms, vore det synd och skam att inte få se dig igen. Och med "mer" så menar jag inte mer hud, nä, jag vill kort och gott se mer bilder på dig. 

Kvinnor i stiliga, smakfulla, gärna lite utmanande kläder är det absolut hetaste som finns. Som dig.

Tack....{#emotions_dlg.flower} 

Tack alla för så mycket fina kommentarer!

Jag kan ju inte missa en möjlighet att få förekomma i Antons böner i en hel vecka, så här kommer en bild till   
  • Ms L

Tack så mycktet  Solig  Man kan ju inte annat än att bli på strålande humör när ni är så rara!

• Ms L
    Anonym skrev 2013-02-25 17:03:12 följande:
    Dom säger likadant till alla oavsett hur dom ser ut, så jag vet ärligt talat inte hur mycket sanning det ligger i det de säger.

Du var väl en riktig glädjedödare. Spelar det nån roll om de är 100% ärliga i sina omdömen? Det är ändå trevligt när nån har nåt snällt att säga om ens utseende . Jag är mycket medveten om att jag inte är perfekt men helt ärligt så har jag ingen strävan efter perfektion. 

Så, vill nån ge meg en komplimang tänker jag tacka så mycket och inte ifrågasätta! 
  • Ms L
    mycketsaft skrev 2013-02-26 12:22:49 följande:
    Supersnyggt!

Tack Solig
    straight arrow skrev 2013-02-26 12:23:37 följande:
    Det är vi bara glada för, och du är i gott sällskap... Skrattande

Ja, jag verkar vara det Flört många fina bilder på den här sidan!
    Anton Chigurh skrev 2013-02-26 12:24:35 följande:
    Gud så vacker du är, Ms, en klassisk skönhet.....Skål

Tack så mycket... Skål

• Ms L
    lille Birger skrev 2013-02-26 16:56:11 följande:
    Snygg. Cool

Tack så mycket! Solig
  • Ms L

Har en dålig dag Gråter så har nån nåt positivt att säga skulle det uppskattas. *fiskar komplimanger*
  • Ms L

A82 skrev 2013-06-04 14:17:27 följande:
    Kanske inte den bästa komplimangen men gu vad jag gillar korsetten du har!!!!

Och du var/är väldigt fin i den med :)

NyttNamn skrev 2013-06-04 14:17:35 följande:
    Vem ska INTE ha nåt positivt att säga om den där bilden?!! Skitsnygg! Skrattande
    Tack snälla ni Solig precis vad jag behöver idag {#emotions_dlg.flower} 
  • Ms L

Zizzieleenia skrev 2013-06-04 14:25:09 följande:
    Mycket vackert fotografi på en vacker kvinna! :)

Priapus skrev 2013-06-04 14:27:06 följande:
    Fantastiskt vacker och sensuell!

Anton Chigurh skrev 2013-06-04 14:28:04 följande:
    Otroligt, Miss, helt javla otroligt, så vacker du är. Vacker och makalöst stilig....Glad
    Karios skrev 2013-06-04 14:34:13 följande:
    Och då har jag ännu inte sagt vad jag tycker. Jag säger: Stilrent, lite avmätt och klassiskt vackert. Det lyser distans och självinsikt om bilden. Väääldigt snyggt Ms L!

Hade du haft ett leende på bilden, och kanske en något skälmsk blick, så hade det blivit en klockren "burlesk" bild. Jag älskar burlesk (också). Det hade inte blivit bättre eller sämre än nuvarande bild. Bara annorlunda. Å andra sidan, jag gillar annorlunda.

I vilket fall, fin bild på fin kvinna.
    Tack, tack, tack Solig Tänk vad lite snälla ord kan förgylla ens dag {#emotions_dlg.flower} 
  • Ms L

Ett tag sen jag bidrog, så nu känns det som att det är dags för en ny bild Glad

Exhibitionist? Javisst!
  • Ms L
    Big Ben skrev 2013-06-26 16:36:21 följande:
    Jösses....vilken vacker bild.

Tack Glad
    Kattpappa skrev 2013-06-26 17:01:36 följande:
    Jag brukar inte komentera bilder på denna tråd, men din bild är något speciellt i mina ögon.
    Den har lite 50-tals mode över sig.Solig 

Kul att du gillar den Solig 
    Anton Chigurh skrev 2013-06-26 22:33:51 följande:
    Vackert, stiligt, otroligt sensuellt, Ms, precis som vanligt när du visar dig....Skål

Och Anton {#emotions_dlg.flower} Du vet, precis som vanligt Flört, hur du ska uttrycka dig för att göra en kvinnas dagSkål
    Exhibitionist? Javisst!
Svar på tråden Helkroppstråden