• babybabe

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-03-21 11:16:29 följande:
    Snygg! Woho! :)
  • babybabe
    NOEL75 skrev 2013-04-06 09:55:32 följande:
    BabyBabe!!! Bra namn. Man kan ju inte få annat än bra associationer. En Babybabe liksom...måste vara hett Flört. Tack för klappen på axeln Kyss
    Har för mig jag läste du var i en 40års kris eller liknande? Herregud, du ser inte ut som 40.. Mitt ex är 40 och ser inte heller ut som de. Ni måste vara konsvererade Flört

Hahah, lovar jag inte är gräslig..^^ Vem vet, kanske postar en bild här inom en snar framtid, ibland kan jag överraska ;P
  • babybabe
    NOEL75 skrev 2013-04-06 10:09:49 följande:
    Ahh nu gick det upp ett ljus här!! Tyckte jag kände igen ditt namn. Du har postat i "gubbknullartråden" haha. Fast jag är inte riktigt 40 än. Håller bara på att ladda upp för den stora krisen här. Vill vara väl förberedd när stormen rullar in. Så vem vet jag kanske inte verkar lika konserverad längre när den stora dagen kommer....

Klart du skal posta en bild!! Att överraska är bra för karaktären.  
    Hahhaa japp det var jag som var in där ja! :P Nä då är du lammkött än, född 75 antar jag :P Hahah tat lugnt, du kommer inte bli gubbe vid 40 Glad Ålder är bara en siffra. Det är ju tur det finns äldre karlar än 25, tacka fan för det Glad Be happy !!

Hhaha ja, jag ska överväga saken.. Är så långt ifrån mig det går och komma, men ah.. hmm :P 
  • babybabe
    NOEL75 skrev 2013-04-06 10:45:31 följande:
    Jag är happy...Inte minst när jag märker att det går att attrahera vackra kvinnor i alla åldrar haha. Det tillgängliga åldersspannet har ju faktiskt ökat sen man var 25.

Klart du skall överväga saken. Det är så långt ifrån mig man kan komma också...eller var innan belöningssystemet började göra sitt jobb.... 
    Ja du ser Glad Haha det är så pass? Men det känns så larvigt och ladda upp en bild och baara: "Seeeeee så säg nå fint! "Hahhaa ;) Även om jag inte tycker ni är larviga Glad Men att ladda upp en bild här och på instagram är ju typ sak samma.. ? Hmm :P
  • babybabe
    NOEL75 skrev 2013-04-06 11:31:13 följande:
    Javisst är det fånigt haha....Använder inte instagram. Postar bara bilder anonymt haha Skilnaden är ju att vi inte kan se dig på instagram. Men klart du inte skall posta här om det bär dig emot och känns fånigt! Det kanske dessutom bara är vi med ålersnoja som har ett så stort bekräftelsebehov Oskyldig
    Nä, fast jag la ut en bild där i mina nya braxor, så om jag skulle lägga ut den här skulle de kännas milt,liksom vafan, den finns ju ändå på instagram, skulle inte kännas lika fånigt Flört Så mjaa

Hahah, jag börjar fan få åldersnoja och jag är inte 23 än.... men snart är jag 30 förfan! Åren går så sjukt fort..
  • babybabe
    Zizzieleenia skrev 2013-04-07 10:38:34 följande:
    Nu skall jag ta mig modet att visa upp mig själv.. :P Mycket daller och häng.. Men är på god väg iallafall..

Du är jättefint tycker jag, allvarligt talat! Och jättebra jobbat! Ge dig själv en stor klapp på axeln!
Svar på tråden Helkroppstråden