• Blueblood

Helkroppstråden

Det är fan över 900 sidor, hittade tråden i dag. Finns inte en möjlighet att jag kan gå igenom alla. Är det ingen som kan rekommendera sidor där bilderna på de fräschaste brudarna finns?

• Blueblood
    Anonym (50+) skrev 2013-04-08 21:44:39 följande:
    Ett tips är att lägga ut en läcker bild på dig själv. På så sätt kommer dom läckraste brudarna att kommentera bilden och du kan sedan klicka på deras signatur och få upp dom  bilder du söker.
    Och när får man knulla med dem? Brukar det gå rätt fort? För jag orkar inte jiddra här i flera veckor.
  • Blueblood

Klart de vill knulla. Om man ser riktigt bra ut blir kvinnorna väldigt upphetsade. Tanken att de ska få ligga med den vackre mannen gör dem tokiga. 
    Ni kanske är asexuella och inte förstår er på kvinnors lust? 

• Blueblood
    Anonym skrev 2013-04-08 22:18:59 följande:
    Jag förmodar aldrig eftersom de flesta är upptagna och bara vill ha lite iqbefriat dregel.
    Du menar alltså att du inte haft sex med någon av kvinnorna som visar upp sig här i tråden? Seriöst?
    Snacka om misslyckat. Vad gör du då? Kollar du på bilderna och runkar? 
  • Blueblood
    Anonym skrev 2013-04-08 22:44:55 följande:
    Hade jag varit man så hade jag inte velat knulla någon av kvinnorna som visar upp sig här i tråden nej. Bekräftelsekåta upptagna kvinnor skulle inte hamnat högst upp på min att knulla lista.
    Varför inte? Man ska ju inte bilda familj med dem. Bara knulla och ha det jävligt skönt några gånger.
  • Blueblood
    Lussekatta skrev 2013-04-08 22:49:29 följande:

Det är individuellt.
    Så det kan gå undan. Bra.
  • Blueblood
    pink dolly skrev 2013-04-09 07:56:14 följande:

Kan man få se doggystyle-position också?
  • Blueblood
    pink dolly skrev 2013-04-09 08:14:14 följande:

Om du tar dig hit på riktigt får du det
    För besvärligt. Jag vill se hur det ser ut när jag tar dig bakifrån. Kan du lägga upp en sån stjärtbild?
Svar på tråden Helkroppstråden