• Razz

Helkroppstråden

Fandango46 skrev 2013-04-10 14:49:59 följande:
    Jag har aldrig förstått varför man kan skriva anonymt på sexsidan? Bort med anonymiteten så blir det trevligare inlägg. Kanske inga alls iofs

Det är jag som är Anonym.
  • Razz
    VeniVici skrev 2013-04-10 17:00:04 följande:
    Oförskämt att prata på det sättet om en så vacker kvinna!! Skäms!

Vem är vacker?
  • Razz
    Anonym skrev 2013-04-12 09:41:40 följande:

Vilka sinnen väcker bilden?
    Ingen ide att du frågar, många blir kåta bara dom ser lite naken kvinnohud :)
  • Razz
    Anonym skrev 2013-04-12 09:44:40 följande:
    Eller hur?!
    Denna tråden är så patetisk
    Ändå kan man inte låta bli att gå in och titta i den och reta sig på den. :)
  • Razz
    justnextdoor skrev 2013-04-12 10:15:11 följande:
    Ja fast du får tänka på att jag bara är en ful gubbe som hela tiden sitter här och flåsar och runkar när det visas lite hud.. Då blir inte nivån högre...

Tror nästan det är bättre för dig att hoppa tillbaka till dina favorittrådar "jante", "inte bitter" och "riktiga bakverk", "meningslösa åsikter" så du slipper ta så här låg nivå från en patetisk bildnjutare som inte kan skillnaden på känsla och sinnen...

Hej hej
    Ni har ju eran egna medlemstråd, ni kan ju sitta inne i den och gotta er på bilder istället och snacka skit om mullvadar och vad det är nu ni kallar dom.
  • Razz
    Anonym skrev 2013-04-12 10:20:40 följande:
    Medlemstråden är död, bara en massa erigerade penisar i den.

Oroa dig inte, det kommer en ny medlemstråd snart. Medlemstråden för medlemmar som var medlemmar i bildtråden. Foten i munnen
  • Razz
    Anton Chigurh skrev 2013-04-12 10:26:33 följande:
    Att skratta åt sånt som egentligen inte är roligt, vad säger det om dig ???
    Att personen har gott om humor och ser det roliga i det? Tungan ute
  • Razz
    Anton Chigurh skrev 2013-04-12 12:52:19 följande:
    Det var sannerligen lugnande nyheter, Ermene, fan va glad jag blev nu. Tror jag skall kosta på mig ett glas mellanmjök, med O'boy, varmt, givetvis, och faktiskt lite vispad grädde. Skall det firas. Så skall det. Liksom.

fireworks.gif

Animerade ikoner är sånt 6 åringar håller på med och sådana som gjorde hemsidor i mitten på 90 talet.
  • Razz
    NOEL75 skrev 2013-04-12 13:55:35 följande:
    Ser att det varit feel-bad tråd här idag igen. Provade att anmäla Anonyms beteende till FL. Får se om de engagerar sig i en sån fråga .

"Hej,

Jag vet att ni ibland tar bort medleammars rätt att posta anonymt av olika skäl. Den här anonyma i fråga förolämpar löpande olika personer i helkroppstråden.

Det är ju knappast något lagbrott, men agerandet är helt klart respektlöst och skapar en väldigt tråkig stämning i en tråd som oavsett vad man i övrigt tycker om den brukar kännetecknas av att skribenterna visar respekt mot varandra. Tror det står något om att det skall vara en "feel-good" tråd i beskrivningen. Anonyms inlägg går i rakt motsatt riktning.

Vore väldigt uppskattat om ni drar in personens rätt till att posta anonymt.

Stort tack i förskott!!!" 
    Nämen Noel, blev du stött nu när någon påpekade något negativt om din älskling? Flört
  • Razz
    NOEL75 skrev 2013-04-12 14:38:36 följande:
    Japp!! Klart man stöttar sina vänner. Eller vad säger du? Kyss

Speciellt för dom som inte kan tala för sig själva :)
Svar på tråden Helkroppstråden