• nord

Helkroppstråden

pink dolly skrev 2013-03-26 09:31:32 följande:

that is amazingly hot hot hot.
  • nord
    Anton Chigurh skrev 2013-03-27 12:39:55 följande:
    Mmm, så för att någon inte uppskattar samma som dig, så bör dom söka hjälp. 

Säger mer om dig, nord, än vad det gör om mig. Och det är inte till din fördel.
    lugn anton, jag menade inte så illa. jag tänkte faktiskt exakt samma sak, att det där
    var lite over the top och typ lite stalker varning på den kommentaren.

i sak håller jag med. jag gillar hennes bilder, dom är heta.

du behöver inte söka hjälp, du har ju oss här  
  • nord

så där gick chansen att bli riksbankschef då

• nord
    rosanattlinne1 skrev 2013-04-20 13:46:25 följande:
    vi kan byta till rumpor ett tag kanske ;D

that is one high quality ass jag behövde lite inspiration.
  • nord
    Nanime skrev 2013-04-21 12:39:40 följande:
    *slap* Läs trådstarten! har du inget snällt att säga så häll käft! *ARGH*
    dessutom fel i sak. det där är en ju en perfekt röv.
  • nord
    Amys skrev 2013-04-23 10:13:33 följande:

det där en perfekt röv
  • nord
    Vesper Lynd: But it wouldn't be a stretch to imagine. You think of women as disposable pleasures, rather than meaningful pursuits. So as charming as you are, Mr. Bond, I will be keeping my eye on our government's money - and off your perfectly-formed arse. 
    James Bond: You noticed

• nord
    Amys skrev 2013-04-26 08:33:57 följande:
    Gör som Nord och bjuder på en rumpa.Skål

Trevlig helg!
    man ska inte ha favoriter, men det där är min favoritrumpa känner jag

om jag inte var en så ansvarstyngd person i kostym så skulle jag också ta en dubbel espresso och tokrunka den här morgonen, men jag tror britterna kommer att ge underliga blickar här, så det får bli mer av en inre upplevelse.

kan vi beställa den med en tad mer svank till nästa fredag amy? som fredagsmys om veckan känts tung  
  • nord
    Anonym (badsugen) skrev 2013-04-26 10:27:26 följande:
    [quote=69676466][quote-nick]nord  [/quote]
    Snygg rygg, nord, och vilken underbar utsikt där bakom. Frukost på den altanen skulle sitta fint.
    det är lake como, villan bredvid clooneys, fast han var inte hemma

utomhus vore trevligt, det har varit en djävla skitvår i london, jag längtar tillbaka till zurich, där brukade våren komma i april annars blev folk gnälliga, här är folk helt stoiska och onormala. plus att jag saknar lite berg och sjöar.

ikväll ska det blir grilla i alla fall, hos en tjej uppe i camden, som lite otippat råkat hyra ett ställde med groteskt robust tegelstensgrill, stor nog att grilla flodhästar på  
  • nord
    Amys skrev 2013-04-26 13:10:06 följande:
    Känner mig generös idag, fredag och allt.

Så här är en bild med en aning mer svank. Just for you!Kyss
    visade din trosbild för en bisexuell tjej som heter ivory tidigare idag på skärmen på telefonen, och du har ett kvinnliga fan också nu, "sweetest ass inte world"

i love that arc. det där  är en helt episk linje i den svanken som går rakt in i mitt medvetande som man, omöjligt att värja sig mot även om man rätt skulle försöka. tror iden är att man vill ta ett stadigt grepp om brunette hår i ena handen och sen dra mot sig så att svanken blir ännu tydligare och man kommer djupare in.

du har en väldigt bra linje och en fantastisk rumpa också, både en figur men samtidigt fyllig.

ha en bra helg, och ses nästa fredag  
Svar på tråden Helkroppstråden