Inlägg från: Anonym (w) |Visa alla inlägg
  • Anonym (w)

Helkroppstråden

Anonym (q) skrev 2013-05-15 10:34:03 följande:
    Varför byter vissa medlemmar nick jämt och ständigt??

För att de blir avstängda för att postat en massa nakenbilder. Blir man avstängd är det bara skaffa ett nytt konto med en annan mailadress.
  • Anonym (w)
    Anonym ( ) skrev 2013-05-15 11:43:27 följande:

Du menar alltså att de blir avstängda för att de bryter mot FL:s regler, sen bryter de mot FL:s regler genom att registrera ett nytt konto för att återigen kunna bryta mot FL:s regler? Om behovet att posta nakenbilder är så pass stort känns det lite osunt.
    Tja, tycker du det är normalt att pumpa ut bild efter bild på sig själv för att få lite självbekräftelse. Personligen anser jag att tråden är fylld av trasiga människor.
  • Anonym (w)
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-15 14:47:52 följande:
    Bjuder på lite jag med...

Du torkade väl rent efter bukkake festen
  • Anonym (w)
    pink dolly skrev 2013-05-16 09:54:00 följande:

Vad är det du vill visa upp med denna bild? Dina svarta trosor?Magen? Att du ligger i sängen eller vad?
  • Anonym (w)
    pink dolly skrev 2013-05-16 10:34:12 följande:

Påslakanet förstår du väl, eller är du dum?  
    Ja tydligen, eftersom detta skulle vara helkroppstråden, men du visar bara upp en liten del så måste det vara påslakanet.
  • Anonym (w)
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-16 12:35:02 följande:
    *ROFL*

Du tror att du vet hur jag har det, för du lyssnar uppenbarligen på skvaller.

Jag VET däremot hur jag har det, och det räcker för mig. Jag behöver inte bevisa nåt för dig eller andra anonyma idioter här inne som tror att de kan trycka ner mig.

Jag levde ett liv som nertryckt förut, men ALDRIG mer! Ingen jävel bestämmer över mig och min sexualitet med sin trångsynthet och sina fördomar. INGEN.

Det är klart du försvarar din livsstil till 100%. Eftersom du vet att det du gör innerst inne är ett rop på hjälp, Hur skulle du annars svara? Det hade ju inneburit att du varit tvungen att erkänna för dig själv. Som jag sa, tycker uppriktigt synd om dig, och hoppas du nångång vågar ta tag i ditt sexmissbruk.
  • Anonym (w)
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-16 12:40:22 följande:
    Men naaaaaaaaaaaw, jag blir nästan rörd av att höra att du tycker synd om mig. Nästan!

Idiot.
    Ja av kristlig kärlek tycker jag synd om dig. Hoppas verkligen att du inser att din livsstil bryter ner dig.

DET FINNS HJÄLP!!
  • Anonym (w)
    Anonym (Jealous?) skrev 2013-05-16 12:53:33 följande:

Hur är det nu det står i Bibeln? Ah!

"Den av er utan synd skall kasta första stenen.."
    (Joh 8:9)

Det står med att du ska hjälpa en medmänniska i nöd/kris/sjukdom osv...
  • Anonym (w)
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-16 13:23:35 följande:
    Jag är fascinerad över att nån blir så provocerad över att jag står för min sexualitet!

Sen att vederbörande tror att det faktum att jag står för den innebär att jag pippar allt som rör sig är ju en helt annan femma.

Fast det är ju sant
  • Anonym (w)
    Anton Chigurh skrev 2013-05-16 13:41:34 följande:
    Har för mig, om du letar riktigt jävla noga, så står det också att alla som inte håller sin Gudadyrkan inom kristendomen skall dödas, gärna medels stening....
    Står i Gamla Tetamentet ja, vars lagar upplöstes av Jesus. Om man läser noggrant.
  • Anonym (w)
    Anton Chigurh skrev 2013-05-16 14:00:48 följande:
    Så i Nya Testamentet är allt frid och fröjd ???
    Lägg ner, du har gjort bort dig tillräckligt. Gudadyrkan är inte det samma som kristlig kärlek och bud att hjälpa en i kris eller svårigheter.
  • Anonym (w)
    Chocoholica skrev 2013-05-19 02:00:48 följande:
    Ja, nya kläder hade inte varit dumt. Jag får se hur mycket jag har kvar när alla räkningar är betalda.

Behöver du sponsorer?
  • Anonym (w)

[quote=69961157][quote-nick]Nyfikne skrev 2013-05-20 21:38:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Lägg ner

• Anonym (w)
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-22 08:30:02 följande:
    GRYMT bra jobbat!!!

Du borde kanske ta efter?
  • Anonym (w)
    Jon the papa skrev 2013-05-23 11:46:55 följande:
    Haha som tur är så märker man det när tunnelseendet börjar komma. Eller vänta nu... Om man ignorerar detta så får man ju HLR..... Tror jag behöver lite ehm ... assistans ;) Tiden är knapp så du får nog skynda på om du inte vill ha mitt liv på samvetet då det är lite utav ditt fel :) 

Är du 14 eller? Slutar hjärnan fungera så fort du ser lite kvinnohud?
  • Anonym (w)
    Anonym (sweets) skrev 2013-05-23 20:02:31 följande:
    Jag gör premiär här

På tok för smal
Svar på tråden Helkroppstråden