Inlägg från: Anonym (Redhead) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Redhead)

Helkroppstråden

Ulfas

Lägg ut en bild på dig själv i uniform så blir säkert kvinnorna (och vissa män) säkert helt till sig i....
  • Anonym (Redhead)
    Tom Araya

Jag har alltid varit lite nyfiken på dig. Vet inte riktigt varför men kanske för att jag tycker att riktiga Tom Araya är en oerhört karismatiskt och charmant man. Kan du inte lägga in lite bilder här
  • Anonym (Redhead)

Efter dessa svar blir jag bara ännu mer nyfiken

• Anonym (Redhead)
    Tom Araya skrev 2013-05-08 17:22:07 följande:
    Jag är väldigt långt ifrån den riktige Tom Araya till utseende.

Jag tror du fortfarande kan få upp bilder på mig om du klickar på 'Visa endast' under min avatar.

Annars har du de bildtrådarna i de slutna medlemsgrupperna....
    Mina bilder

Hur ser du ut själv?
    Nicket låter lockande....Drömmer
    Det fanns lite bilder långt bak i tråden såg jag. Trevligt Den slutna tråden vågar jag inge gå med i för jag vill vara anonym. Är lyckligt gift så jag ska väl inte lägga in någon bild på mig själv och flörta för mycket men kan säga så mycket som att jag är äkta rödhårig
  • Anonym (Redhead)
    Kakaa skrev 2013-05-11 21:26:29 följande:

såg att andra hade.. så varför inte..

Kaka är finast av alla i tråden
  • Anonym (Redhead)
    Kakaa skrev 2013-05-13 17:55:17 följande:
    bara en allmän fråga, vad är en plus-sizekropp? :) Alltså hur "stor" skall man vara för att passa in där. Aldrig fått grepp om vad som är mulligt, och vad som är tjockt, och vad som är smalt.
    Någon som drar mer än XL i storlek skulle jag säga. Alltså storlek 46/48 och uppåt.
  • Anonym (Redhead)

Va, var inte Kakaa på riktigt? Obestämd

• Anonym (Redhead)

En bild som har några år på nacken visserligen men lägger in den ändå Drömmer

• Anonym (Redhead)
    Karios

Är nyfiken på om du är singel?
  • Anonym (Redhead)
    Anonym (Kalas) skrev 2013-09-28 00:18:28 följande:

Hmm. En del brukar lägga upp helbilder på sig själva med kanske något linne eller snygga jeans eller så och det kan vara trevligt att se. Nu tryckte jag på denna tråd och det första man såg var din bild. Mindre roligt faktiskt och något val kände jag inte riktigt att jag hade.
    Men jösses, kroppen heter "helkroppstråden" vilket innebär att alla delar av hela kroppen kan finnas med. Dessutom ligger den i sex & samlevnad så vad hade du väntat dig?

Är du så känslig är det bättre att du inte går in här.

• Anonym (Redhead)

Anton, jag är väldigt nyfiken på hur du ser ut i ansiktet

Svar på tråden Helkroppstråden