Inlägg från: Anonym (nn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nn)

Helkroppstråden

Ungakillen95 skrev 2013-05-25 19:03:38 följande:
    Hur förklarar du leverfläckarna på bild nummer 3 men inte på någon av dom andra bilderna?
    25.media.tumblr.com/23b509d9ed7aad8e589ea5c76...
    tinyurl.com/n9d2ggh

Annars gör du som anonym säger..
    Herregud att du orkar. Är du någon sorts detektiv i den här tråden? Har du inget annat vettigt för dig? Låt folk lägga upp bilder, deras eller inte deras. Folk här är ändå bekräftelseåta och kåta överlag låt de få tittat på något objektivt.
  • Anonym (nn)
    Anonym (nja) skrev 2013-05-25 22:29:21 följande:
    Ska man lägga upp bilder på andra så får man skriva det också. För om man inte har stake nog att lägga upp bilder på sig själv så ska man inte låtsas att man har det. Det är löjligt med folk som låtsas vara något dom inte är.
    Det har du helt rätt i.
    Jag blir bara irriterad över gestapo ungakillen.
  • Anonym (nn)
    Anonym (X 2) skrev 2013-06-08 19:13:39 följande:
    Vad pratar du om. Hon ser ju ut som en hösäck.

Håller med dig!
  • Anonym (nn)
    Ungakillen95 skrev 2013-06-08 23:15:59 följande:
    Man behöver kanske inte kalla en tjock person för smal men då kan man istället ge en komplimang för nåt annat te.x fina axlar som chocolic fick

Varför då? För att kamoflera faktum att hon är tjock och behöver gå ner i vikt?
  • Anonym (nn)
    SnurriggirrunS skrev 2013-06-09 00:49:50 följande:
    Men det verkar hon ju reda medveten om och är något hon håller på med, men faktum kvarstår att människan har ett vackert axelparti och det kommer vara vackert oavsett vikt.

Lägg upp en bild på dig själv så kan vi se vad det finns att säga om dig. Jag lovar att vara brutalt ärlig mot dig.

Vi tycker olika. Jag tycker hennes axelparti behöver tränas.

Nej, jag behöver inte fläkta upp mig själv och få min kropp bedömda av bekräftelsekåta troll.  
  • Anonym (nn)
    Ungakillen95 skrev 2013-06-09 01:19:58 följande:
    Hon skriver ju själv att hon försöker gå ner i vikt så varför sparka på någon som redan ligger ner? Obestämd

Jag har inte sparkat på henne, har bara svarat på era kommentarer. Tycker det är så genomskinligt när man ska överösa folk med komplimanger när man innerst inne tycker att personen är fet. Ok att säga, bra jobbat fortsätt så, men att säga vackert axelparti, vackert lillfinger, vackert ögonbryn...vad fan....smöret rinner genom hela tråden.
  • Anonym (nn)
    mepetite skrev 2013-06-09 11:44:55 följande:

möraförmen..
    varför döljer du fejjan när den syns på din profilbild?
  • Anonym (nn)
    Anton Chigurh skrev 2013-06-09 08:33:58 följande:
    1. Stör det dig på nåt vis, nn, att folk är lite snälla vid varann ???

2. Mår du dåligt, nn, av att folk är lite snälla vid varann ???

3. Om jag är inne på en sajt för Audifantaster, där folk lägger upp bilder på sina skönheter och en mänska har lagt upp en bild på en, i mitt tycke, mindre fint lackad Audi, med skitfina fälgar, om jag då påpekar att lacken inte riktigt är min stil, men fälgarna är grymma....smörar jag då, nn ???  

Bara för att hon är tjock måste man hitta något för att ge henne en komplimang, ja det är smörigt, och ja, du smörar.
  • Anonym (nn)
    Anton Chigurh skrev 2013-06-09 12:11:09 följande:
    1. Stör det dig på nåt vis, nn, att folk är lite snälla vid varann ???

2. Mår du dåligt, nn, av att folk är lite snälla vid varann ???

3. Om jag är inne på en sajt för Audifantaster, där folk lägger upp bilder på sina skönheter och en mänska har lagt upp en bild på en, i mitt tycke, mindre fint lackad Audi, med skitfina fälgar, om jag då påpekar att lacken inte riktigt är min stil, men fälgarna är grymma....smörar jag då, nn ???

Ja du smörar.
  • Anonym (nn)
    Anton Chigurh skrev 2013-06-09 12:13:48 följande:
    1. Stör det dig på nåt vis, nn, att folk är lite snälla vid varann ??? 2. Mår du dåligt, nn, av att folk är lite snälla vid varann ??? 3. Om jag är inne på en sajt för Audifantaster, där folk lägger upp bilder på sina skönheter och en mänska har lagt upp en bild på en, i mitt tycke, mindre fint lackad Audi, med skitfina fälgar, om jag då påpekar att lacken inte riktigt är min stil, men fälgarna är grymma....smörar jag då, nn ???
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

Ja. Ja. Ja. Seså.
  • Anonym (nn)
    Scarlet 0007 skrev 2013-06-09 12:19:49 följande:

Hur tänker du nu? Att bara gör att man inte är smal som Heidi Klum så är man ovärdig en komplimang för det är inte möjligt att det finns något snyggt hos en person som inte är megasmal? Så sällsynt inskränkt. Man kan väl ha fina ögon, fötter, axlar eller lillfingrar oberoende av resterande kropp. Skärp dig lite och höj blicken.

Jag tänker precis så som jag skrev förut.
  • Anonym (nn)
    Anton Chigurh skrev 2013-06-09 12:26:55 följande:
    ...och undviker, som den fege fan du är, att svara på obekväma frågor.

...och som den late fan undviker du att bläddra uppåt och läsa.
  • Anonym (nn)
    Rixjesus skrev 2013-06-09 12:35:51 följande:
    Du tänker fel...

Jesus har aldrig haft rätt.
  • Anonym (nn)
    Scarlet 0007 skrev 2013-06-09 12:37:30 följande:
    Men du har ju inte givit svar på några frågor? Är det alltså korrekt uppfattat, att om någon inte är smal så är det omöjligt att det finns något vackert alls med den personen?
  • Anonym (nn)
    Anonym (. 4) skrev 2013-06-17 20:56:16 följande:
    Snyggt!! Glad

Cameltoe!!! 
Svar på tråden Helkroppstråden