Inlägg från: Anonym (steffo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (steffo)

Helkroppstråden

Anonym (jisses) skrev 2013-05-31 11:23:17 följande:
    Sippan har alltså än en gång avreggat sig för att skaffa nytt nick.......ja säger då det...
    Anonym (???) skrev 2013-05-31 11:57:15 följande:

Det är ju lite spännande att se vad det blir....kanske nåt med sommartema istället för vårtema...hm....

Anonym (X) skrev 2013-05-31 11:59:05 följande:
    Sommarsl**** kanske..

Eftersom ni verkar hata henne så mycket borde ni ju njuta av att hon är borta.

• Anonym (steffo)
    Anonym (???) skrev 2013-05-31 15:10:44 följande:

Jag hatar inte henne...det kan du väl inte säga ändå.

Iaf undrar jag hur du beter dig mot människor du verkligen hatar.
  • Anonym (steffo)
    Anonym (???) skrev 2013-05-31 15:30:06 följande:

Läs vad jag skrivit innan då innan du skriver sådant till mig.
    Orkar inte läsa igenom alla negativa och spydiga kommentarer.
  • Anonym (steffo)
    Anonym (???) skrev 2013-05-31 15:35:00 följande:

Ok, för att du UPPTÄCKTE att du anklagat mig lite fel kanske?
    Nää det kan jag inte påstå är anledningen men jag verkar ha tramapt på en öm tå så det kanske är du som har kommit till insikt? Visst gör det ont när någon är elak och drar förhastade slutsatser?
  • Anonym (steffo)
    Trailer trash TT skrev 2013-05-31 16:17:25 följande:
    Kul trådSkål

sara66 skrev 2013-05-31 17:10:50 följande:
    Rolig tråd 

Cool

... tills DemonKatt sätter tänderna i er!!
  • Anonym (steffo)
    Anonym (X) skrev 2013-06-03 09:25:09 följande:
    Lite nyfiken på varför tjejerna slutat posta bilder? Menar då FV Sippan och de andra som pumpade ut nakenbilder.
    Man kan nästan tro att du saknar dem? Tråkigt att inte ha någon att hacka på längre?
    När ska vi få se ditt vackra tryne? 
  • Anonym (steffo)
    Anonym (X) skrev 2013-06-03 09:56:52 följande:
    Bara ett klargörande. Min saknad över bilder eller inte, lägg ingen vikt vid det. Min fråga är bara varför.
    Bekräftelsebehovet kanske inte är så stort hos dessa människor som ni anonyma verkar tro. Det kanske faktiskt är så att dessa människor har ett LIV även utanför FL och att de just nu njuter av alla komplimanger de får IRL.
  • Anonym (steffo)
    Anonym (X) skrev 2013-06-03 10:07:24 följande:

Så du menar ett de fyllt sin kvot av bekräftelse på ett tag, eller att de respektive börjar bekräfta dom mer irl?
    Jag tror mig veta att dessa människor inte lever på de komplimanger de får här inne, att de får uppskattning av sina partners oavsett vad ni anonyma tror och att de enbart ha postat bilder i denna tråd för att de tycker det är roligt.
  • Anonym (steffo)
    Anonym (X) skrev 2013-06-03 10:09:57 följande:
    Det var ju själva grundfrågan. Jag spekulerar inte utan frågar er som vet. Sen hur du vill förklara det är upp till dig. Känner du att du bara kan förklara det på förskolenivå, vad nu det är, så gör det. Vill du försöka på ett mer "vuxet" sätt går det med bra. Eftersom jag inte har det behovet att bekräfta mig genom bilder, är det svårt för mig att kunna se en anledning.

Du bekräftar dig så bra genom skitsnack så bilder vore bara överflödigt.
  • Anonym (steffo)
    Anonym (X) skrev 2013-06-03 10:19:20 följande:
    Du är deras talesman, eftersom du talar för alla?
    Jag TROR mig veta........ läs!!!
    Och man behöver inte vara supersmart för att förstå att dessa är trevliga människor med skön humor och som vågar bjuda på sig själva.  
  • Anonym (steffo)
    Anonym (???) skrev 2013-06-03 10:38:58 följande:

Får jag gissa????????????????????????????

Jag läste inte hela den andra tråden men det kanske var så att ex Smecker och andra "tunga" namn på FL skrev vad han tyckte om det? Vad tror du?  

Smecker.... "tunga namn".... ha ha ha.. snarare en evighetsmaskin.
  • Anonym (steffo)
    Anonym (w 2) skrev 2013-06-03 10:53:15 följande:
    Sippan är sårad.

Sippan = (steffo) 

Om det ändå vore så väl att jag hade hennes kropp. Sitter här men en ganska bra kulmagen och 2-dagars skäggstubb.
  • Anonym (steffo)
    Anonym (lillajag) skrev 2013-06-13 15:21:28 följande:

trevlig eftermiddag på erSolig

Snygga dom blev Flört

• Anonym (steffo)
    trean3 skrev 2013-07-10 22:32:08 följande:
    Snarare för att jag inte vill spy. Men bra det.
    Ankarlyft är ju ett vanligt förekommande ingrepp om man har haft hängbröst innan.
    Inget konstigt med det.
  • Anonym (steffo)
    pinkdolly skrev 2013-07-11 09:45:05 följande:
    Det är klart det handlar om bekräftelse av något slag, för mig iallafall. Men jag har ingen trasig bakgrund och jag har, tro det eller ej, en man som sätter på mig precis när jag vill så där finns ingen brist heller.
    Jag gör det för jag vill och för att jag tycker om det, finns ingen annan anledning. Sen att jag tycker om att visa upp mig vet jag sticker i ögonen på en del eftersom det är fult att vilja synas.

Och det är väl inte så konstigt om man väljer att ligga med någon som visar sig halvnaken? Då vet man ju vad man får redan innan, jättesmidigt ;)

Men det har vi listat ut för längesedan, att det liggs härinne.
    Tror ni knullar på ganska bra i de slutna trådarna oavsett om man har man och barn.
    Det är ju inte för inte som vissa grabbar härinne försvarar dig (se ovan).  
  • Anonym (steffo)
    lollat skrev 2013-07-30 03:22:11 följande:
    Jag vill bara varna för gruppen som Tom håller i, han styr den likt en diktator och försöker få dej att hoppa på ett ben och göra konster medan resten av gruppen skrattar åt dej. Innehållet är inte häpnadsväckande heller, dom har nån som visar lite sillisar och bröstvårtor får följa med, lite fitta också. Men jämfört med mängden kuk som florerar där inne så håller jag mej nog till regelrätta porrsidor, eller varför inte den här tråden once in a while om man vill se starka själar visa upp sej för varandra, istället för en liten klubb för inbördes beundran.

Jag gjorde konsterna som Tom ville att man skulle göra, men lämnade tillräckligt tidigt. Dom har en "extra vulgär" grupp, men den vette sjutton om man vill se. Lite gamla flintskalliga gubbar, kukar och var tioendebild är nån läcker tjej med dåligt självförtroende eller ett alldeles för stort ego. 

Den här gruppen är fin, fin! 

Varför försvara vissa här inne när du själv skriver att de som postar har dåligt självförtroende och du är en av dom som trycker ner??
    Dags att välja sida kanske? 
  • Anonym (steffo)
    lollat skrev 2013-07-30 14:01:29 följande:
    Nänä, nu missförstår du.

Vilka försvarar jag? Vilka sidor får jag välja på?

Det är dom där slutna grupperna jag har nått emot, jag ser liksom inte poängen med dom när den här tråden finns. Det blir liksom exkludering av lågstadietyp, kan man inte bara ha den här gruppen, strunta i att visa direkta kön och peppa folk till att vara stolta över deras kroppar? Man behöver ingen egen grupp för det. 

Vad är det för skillnad på om bilden postas här eller i den slutna? Det är ju samma person på bilden och den personen saknar enligt dig självförtroende för att den väljer att posta oavsett var?
    Är du för eller emot att människor väljer att visa upp sig själva, oavsett vart? 
Svar på tråden Helkroppstråden