Inlägg från: So much for dreaming |Visa alla inlägg
  • So much for dreaming

Helkroppstråden

Chocoholica skrev 2013-06-04 00:29:31 följande:
    Upptäckte till min stora förtjusning att några av mina "The legend av Zelda" T - shirts passar igen. Min inre nörd håller på att vakna, får nog seriöst ta och lira lite snart... Skrattande

Du slår mig som någon som jag skulle uppskatta att spendera väldigt mycket tid tillsammans med under andra omständigheter än de nu rådande.
  • So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 13:10:47 följande:
    Vad menar du? Glad
    Du verkar dela en del intressen med mig, intressen jag ibland kan sakna hos min nuvarande partner. Så om läget varit annorlunda hade vi säkerligen kommit bra överens. Det var det jag menade =)
  • So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 13:24:12 följande:
    Aaaaah, du får la lära henne digga. Kunde jag lära min man sitta med mig när jag bara myser av att styra Link kan la du lära henne. Till och med så han köper nya Zeldas åt mig ibland när han vet att jag har läääääääääängtat. Skrattande
    Tro mig, jag har försökt. Men om jag ska vara helt ärlig så kan jag ibland uppskatta att få ha en del intressen ifred också. 
  • So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 13:38:40 följande:
    Ha ha, ja se det från det från det ljusa sidan. Du får lira ifred och ingen snor kontrollen för dig.
    Lite löjligt kanske men kan bli irriterad på min man (säger dock inget) när han snor min fina mugg. Tungan ute

Ha ha ha ja det hade jag fan också blivit!  Och jag hade nog sagt ifrån också. Kärlet ur vilket jag dricker kaffe eller te är nästan lika viktigt som innehållet. Har egen mugg på jobbet exempelvis. 
  • So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 13:49:14 följande:
    Naaaa petitesser egentligen... Men det är ett irritationsmoment. Vill du behålla tjejen så pick your battles... Flört
    Och "pick your battles" tycker jag vi kan utse till generell regel gällande det mesta. Men eftersom kvinnan här hemma inte dricker kaffe så lär jag ju inte råka ut för problemet med muggen. Att försöka spara undan sötsaker i skafferiet eller kylen inför kvällens spelsession är dock en helt annan fråga.. 
  • So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 14:18:12 följande:
    Ha ha ha! Precis!
    Ja men vi snackar sötsaker här... Vet du hur svårt det är att motstå?
    Ett tips: Köp henne nåt bara du tycker är gott och hon äckligt.
    Personligen tar jag inte i lakrits med tång. Kräks
    Alltså samma sak med henne. Lakrits går bort. Men efter att jag fått äta alla de svarta bitarna i en stor påse gott och blandat är jag inte heller så sugen på lakrits längre. Istället har jag en "back up choklad-gömma" i min jobbväska. Främst till för mig givetvis, men den kan ju komma väl till pass när man behöver muta henne hastigt också ;)
  • So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 16:34:10 följande:
    Snusar du kan du kanske doppa godiset i snusvatten? En tugga och aldrig mer! Mo ha ha ha ha! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Ha ha nä fy fan va taskigt, då är jag hellre utan godis. Mitt snusande är redan i dålig dager som det är. Jag får fortsätta förlita mig på min smyggömma.
  • So much for dreaming

Plötsligt känns min på grund av lathet halvt tränade kropp och slappa mage inte lika besvärlige längre. Tack A82, pink dolly och PAUSE =)

• So much for dreaming
    PAUSA skrev 2013-06-04 20:35:22 följande:

Den måste vi nästan få se en bild på nuTungan ute.
    Nja alltså he he.. Kanske om ni frågar riktigt snällt, men just nu blir de inget. Sitter på jobbet.
  • So much for dreaming
    PAUSA skrev 2013-06-04 20:46:22 följande:
    Låter som det perfekta tillfället om du frågar mig Flört.
    Ha ha ha.. Så säger du bara för att du ska få något att gotta dig åt redan ikväll ;)
Svar på tråden Helkroppstråden