Inlägg från: SnurriggirrunS |Visa alla inlägg
  • SnurriggirrunS
    Mattias39 skrev 2013-06-05 09:23:20 följande:
    Shit...DET var verkligen en bra dag...!! Såååå snyggt!! Glad
    Har verkligen svårt att tro att det finns dåliga dagar med en sån kropp!! Flört

Haha tack ;)

Alla har väl mindre bra dagar ibland, oavsett hur man ser ut :) Jag springer ju inte runt sådär om jag ska ner till ICA och köpa mjölk ;)
    Även om jag generellt sätt är mycket nöjd med min kropp så tycker jag det är snyggt med lite kurvor och hade gärna haft några fler kilon (jämt fördelade) på kroppen :)
  • SnurriggirrunS

Har kikat runt lite i tråden och alla är jättefina på sitt sätt. Det som jag faktiskt är sjukt förvånad över är de som nått en bit över 40, har fött barn och fortfarande har otroligt vackra, vältränade och spänstiga kroppar!
    Jag säger bara wow!! :D

• SnurriggirrunS
    Anonym (X 2) skrev 2013-06-08 19:13:39 följande:

Vad pratar du om. Hon ser ju ut som en hösäck.
    Skitsnack, är du blind eller?
    Hon har jättefina axlar.
  • SnurriggirrunS
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 00:46:53 följande:

Varför då? För att kamoflera faktum att hon är tjock och behöver gå ner i vikt?
    Men det verkar hon ju reda medveten om och är något hon håller på med, men faktum kvarstår att människan har ett vackert axelparti och det kommer vara vackert oavsett vikt.

Lägg upp en bild på dig själv så kan vi se vad det finns att säga om dig. Jag lovar att vara brutalt ärlig mot dig.
Svar på tråden Helkroppstråden