Inlägg från: Anonym (jisses) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jisses)

Helkroppstråden

Bytt nick igen sippan...ovanligt

• Anonym (jisses)

S(n)ippan kanske skulle starta en egen tråd? Ett litet förslag bara...

• Anonym (jisses)
    PAUSA skrev 2013-06-12 11:40:39 följande:
    Jag kommer!!

Du är bra pinsam du. Varför skickar du inte dina avklädda pose bilder till speciellt utvalda personer ist för att fläka ut dig inför alla? Du måste vara bra desperat som väljer att klä av dig här?! Du har en bra kropp för att vara nörmare 40 men har du ingen som helst värdighet i kroppen?
  • Anonym (jisses)
    NOEL75 skrev 2013-06-12 12:09:40 följande:
    Du borde heta Jisses Amalia tycker jag. Det skulle göra ett redan bra namn alldeles utsökt. Är du singel förresten?

Jag är singel och har mina speciellt utvalda som får se min heta kropp. Jag är för snygg för att hänga här och fiska uppmärksamhet.

Denna tråd är väl bra om man skippar att försöka vara sexig för det finns så mycket bättre platser man kan vara det på.

Dessutom är det så fruktansvärt trist med era interna osmakliga vitsar sinsemellan.
  • Anonym (jisses)
    Anonym (X 2) skrev 2013-06-12 12:52:38 följande:
    Inte alls..

• Anonym (jisses)
    Anton Chigurh skrev 2013-06-12 12:51:35 följande:
    Om en person tycker sig vara för snygg, Anna....vad säger det om den personen ???
    Vem är den här Anna??
  • Anonym (jisses)
    NOEL75 skrev 2013-06-12 12:36:56 följande:
    De där speciellt utvalda måste vara något utöver det vanliga förstår jag. Har svårt att tro att du skulle bräcka tjejerna här inne. Men jag gillar ditt självförtroende. Kan det inte kännas lite skamligt att bara visa kroppen för några speciellt utvalda?

Själv försöker jag inte vara sexig, jag bara är det av naturen Flört.... Ledsen för humorn. Jag tänker att den kanske kan förbättras efter lite ytterligare träning. Det är svårt att vara perfekt i början för mig i alla fall. Men du gjorde mig väldigt nyfiken som är så het. Är du riktigt duktig kanske du kan få bli min speciellt utvalda ...Vad tror du om det? 
    Ja, de speciellt utvalda är precis det, speciellt utvalda. Jag fläker inte ut mig för vem som helst då det känns både osmakligt och alldeles för billigt oavsett hur stolt jag är över min kropp. 

Jag VET att jag bräcker tjejerna i tråden det är inget jag behöver bevisa för er. Alla borde ha lika bra självförtroende som jag så hade fler också haft lite mer respekt för sig själva och sina kroppar. Man ska inte ge ut sig själv gratis till vem som helst. Inte ens på nätet.

• Anonym (jisses)
    FjärilVingad73 skrev 2013-06-12 13:19:40 följande:
    Och det bestämmer du för alla andra? Obestämd
    pink dolly skrev 2013-06-12 13:18:52 följande:

Du har rätt, vi borde börja ta betalt.
    Skärp er! Det säger väl sig själv FV, att man ska använda hjärnan?! Det är inte positivt att resonera som ni. Man måste vara mer rädd om sig och ha större respekt för sig själv. Nu syftar jag på alla dessa nästintill nakna bilderna där man posar och visar lite för mycket för att kalla de normala bilder.

• Anonym (jisses)
    FjärilVingad73 skrev 2013-06-12 13:32:25 följande:
    Tackar och bockar, jag har inga problem med att använda min hjärna. Men min tankeverksamhet har tagit mig såpass långt att jag fattar att alla i världen inte tänker exakt som jag - och det betyder inte att jag har rätt och de fel, utan bara att vi tycker olika.

Man kan ha respekt för andras val, även om man inte gillar dem.
    Nej du FV, jag håller inte med dig.
    Visst att vi alla tänker olika och så men vad har det att göra med alla pinsamma posebilder som man lägger upp HÄR av alla ställen? I den öppna tråden fast att det finns en sluten för dem som vill se och lägga upp vågade bilder.

Lägger man upp sådana bilder i den öppna tråden då är man bra desperat. Det behövs inte högre IQ för att lista ut det.

• Anonym (jisses)
    HMD skrev 2013-06-12 13:50:47 följande:

Äh. Sluta m moralpredikningar..
    Det är bättre att ha moral än att inte ha någon alls. Det är tragiskt att se så många som inte förstår bättre och tror att det är någon jävla rättighet att fläka upp sig hur man vill, som om det är någon status i det vilket det INTE är.
Svar på tråden Helkroppstråden