• Paradigm

Helkroppstråden

Snygga killar som florerar här, minsann.

• Paradigm

Dog lite, fast dör lite mer av min mans kropp såklart. :)

• Paradigm

Clownensglädje - vem är du som tror dig kunna avgöra om det är trivselkilon eller ej? Och om det nu skulle vara så, who cares?
    Vårt värde som människor minskar inte eller höjs för det.

• Paradigm

Anonym (???) - Javisst, låt mobbning ske utan motstånd. Det är inte konstigt att mobbning existerar i sådan hög grad idag i skolan då många vuxna har ett sådant kasst förhållningssätt gentemot problemet.

• Paradigm

Anonym (???) - Det finns olika tillvägagångssätt, och där vissa kan ses bättre än andra. Jag personligen tycker att det är bättre att säga någonting än ingenting. Men när en vuxen människa mobbar en annan människa, barn eller vuxen, jo då kan man börja undra om inte några lager av hjärnbarken fattas...
    Ibland måste man få ryta ifrån, tycker jag.

• Paradigm

Nej, det tycker jag inte alls. Orka lägg ord i munnen.

Jag tycker att tråden bör återgå till sitt syfte. Och så kan de som har något elakt att säga använda den kritiken mot sig själv.

• Paradigm
    Anonym (M) skrev 2013-08-14 15:23:13 följande:
     Va lite försiktig bara, det finns en del tveksamma element härinne som inte tvekar om du ger dom för mycket.
    Det är okej, man behöver inte tycka lika.
  • Paradigm

Ni ger ju näring till provokatören. Hen livnär ju sig på era ilskna kommentarer. Ignorera istället.

• Paradigm

Härligt att få sitt företag förknippat på det sättet. Censurera, hjärtat. ;)

• Paradigm
    Anonym (jisses) skrev 2013-08-16 12:11:52 följande:
    Hahaha vilken planet är du ifrån? Inte ute efter bekräftelse?!? Jo tjena! Inte fan gör man det för att man tycker det är roligt att vika ut sig gratis för randoms, klart som korvspad att de är bekräftelsekåta. Annars lägger man inte upp bilder duh...
    Och varför i hela världen visar man sig naken här om man inte är ute efter bekräftelse Obestämd

Och slutligen..det finns en sluten tråd för nakenbilder, då är man bra desperat efter bekräftelse om man tvunget måste visa sig naken i en sådan här tråd. Det är ju bara samma personer som lägger upp bilder, astråkigt! Och samma tragiska jävlar som kommenterar. Vi andra bara skrattar åt eländet.

Eller så är man ute efter lite rajtan tajtan utanför fl.
  • Paradigm

Anton, Anton...

• Paradigm
    Larsgubben skrev 2013-08-20 00:48:22 följande:
    Håller med Anton... vackert. Tack!
    Dig var det längesen jag såg.
  • Paradigm
    Anton Chigurh skrev 2013-08-20 00:35:46 följande:
    Jag är bara uppriktig, 100% ärlig, Paradigm, kort och gott....Solig
    Jag vet Anton, jag vet. Jag får pm:a dig lite personliga bilder så kan du gott och väl styrka mitt självförtroende också. Jag är en "ung" själ. Jag behöver det.
  • Paradigm

Den här tråden är så kontraproduktiv. Syftet är fint, men det blir fel, så fel. Skrattande

• Paradigm
    NOEL75 skrev 2013-08-31 22:08:30 följande:
    Jag tror på ett Paradigmskifte i tråden!! Ett upprop för bättring, skärpning, bot och slut på alla hot!!! Är du på eller?? Jag har plakaten redo... Flört
    Krävs att skjuta många anomalier-pilar för att ett sådant skifte skulle ske här!
  • Paradigm
    NOEL75 skrev 2013-08-31 22:28:58 följande:
    Fast jag tror du är helt rätt person att skicka iväg de där pilarna så kvickt att de triggar igång en hermeneutisk sprial som övergår i en fullsskalig tromb och sen har du ditt lilla paradigmskifte som i en liten ask. 
    Jag fruktar för att förståelseprocessen har fastnat.
Svar på tråden Helkroppstråden