Vänta lite, jag ska bara käka upp maten... Sen ska jag försiktigt föra dina trosor åt sidan och låta ett finger glida in mellan dina blygdläppar, smeka din fuktiga mus och samtidigt röra vid dina bröst med den andra handen...
Det blir nog en tillräckligt kladdig historia även utan köttgryta i mungipan. Kan till och med lova att tvätta av mig och borsta tänderna innan jag gör dig till en lite lyckligare kvinna.
Det blir nog en tillräckligt kladdig historia även utan köttgryta i mungipan. Kan till och med lova att tvätta av mig och borsta tänderna innan jag gör dig till en lite lyckligare kvinna.
Anonym (mepetite) skrev 2013-10-20 20:11:11 följande:
trevlig söndag
Fantastiskt trevligt att du och ni andra tar tag i saken. Klär av er nakna, sätter er snyggt, fotograferar, väljer ut en bra bild, postar här och gläder oss andra. Tack!
Anonym (mepetite) skrev 2013-10-21 09:23:01 följande:
Ja varsågod. Jag skulle ändå sola så jag passade liksom på. Din sarkasm orkar jag inte ens yttra mig om. Tråden är högst frivillig att kika i så om det inte passar "damen" så kan du klicka dig bakåt. Brukar finnascen sådan ikon i vänstra hörnet av datorn.