Inlägg från: Anonym (Su) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Su)

Helkroppstråden

Om du har en man varför sitter du och postar bilder på dina tuttar. Får du ingen uppmärksamhet av mannen.

• Anonym (Su)
    Mandiisen skrev 2013-07-25 18:27:30 följande:
    Mysigaste outfiten, Vila ryggen innan det är dax att vandra ner till hbg fesivalen :)

Har du inte två skrikande barn att ta hand om?
  • Anonym (Su)
    Mandiisen skrev 2013-07-25 19:29:04 följande:
    pappan har dom ikväll..

Så du ska få gå ut och ragga på nya killar att impregnera dig eller?
  • Anonym (Su)
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-25 19:53:30 följande:
    Anonym (su)

Du är fan dum på riktigt

Jaså? Du förespråkar att hon ska gå ut och bli påknockad igen?
  • Anonym (Su)

Klart det är hennes val men det är fortfarande respektlöst och slampigt. Och hon behöver inte ligga men chansen finns.

• Anonym (Su)
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-25 20:32:10 följande:
    En man får knulla runt och är en hjälte men jäklar om en kvinna gör det. Så är man slampig och respektlös.. Bullshit! Jag ligger i alla fall med vem jag vill när jag vill. För att jag kan helt enkelt.

Just drf är du en slampa. Tänk dig en kille i din situation. Han hade fått kämpa besvärligt för att få chansen att ligga.
  • Anonym (Su)
    Nanime skrev 2013-07-26 09:44:03 följande:
    Vilka bilder!

Dina bröst är inte något att skryta om direkt.
  • Anonym (Su)
    Nanime skrev 2013-07-26 12:33:50 följande:
    Det är inte något jag skryter med heller xD Men puss på dig med :)

De där rattarna är inte värda någon puss alls. Du kanske inte borde ställa de i fokus på bilder, fokusera på rumpan eller andra delar kanske?
  • Anonym (Su)
    Mandiisen skrev 2013-07-26 16:51:39 följande:
    Ready for Denmark with friends! ;) 

Har du glömt att du har två barn därhemma som måste skötas om eller? Du kan inte uppföra dig som vilken ung flicka som helst. Har man ploppat ut två barn så har man ett ansvar.
  • Anonym (Su)
    lilletrille skrev 2013-07-26 17:15:27 följande:
    Jag hoppas verkligen inte att du är en vuxen människa som sitter och hackar på en 17-åring på det här viset. Det skulle vara oerhört skamligt og pinsamt!

Jag tycker bara hennes handlande är respektlöst. Hon åker till danmark och kommer ha "kul" i några dagar och vi alla vet vad det betyder medan hon lämnar hennes två barn i någon annans ansvar. Liksom,
Svar på tråden Helkroppstråden