Inlägg från: Anonym (RJ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (RJ)

Helkroppstråden

Måste vara blinda människor här, inte sett något att svimma över.

Anonym (???) skrev 2013-07-15 11:31:40 följande:
    Männen i denna tråden håller ju på att svimma av några nakenbilder och det gör väl ingen vettig man som liksom har en kvinna hemma han tänder på? Eller har jag fel? Det är ju inga tjejer som blir lika "tokiga" som männen i tråden? Eller gör de sig till för att tjejerna ska bli glada?

• Anonym (RJ)

Vad jobbar du med? Är det inte jobbigt ifall arbetsgivaren ser dig lägga upp bilder i en sån här tråd?

mepetite skrev 2013-07-16 13:59:34 följande:
    den här bilden är till a2, a3 eller vad fan du heter. me and my xl head. puss

• Anonym (RJ)
    pinkdolly skrev 2013-07-29 21:57:22 följande:

Ser ut som de flesta gör i ett raffset.
  • Anonym (RJ)

När kvinnor öser komplimanger över varandra är det endast för att de INTE ser kvinnan som ett hot, den krassa sanningen.

• Anonym (RJ)
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-29 22:25:17 följande:
    Ser inte Dollyn som ett hot. Hon har sitt på det torra, och jag med! Ingen konkurrens alltså!
    Precis, det jag sa.
  • Anonym (RJ)
    pinkdolly skrev 2013-07-29 23:04:55 följande:
    Det räcker att gå med i stängda gruppen så får man se mina tuttar utan att skicka röv ;)
    Gör något vettigt istället och skaffa ett jobb tösen.
  • Anonym (RJ)

Gå till skolan istället för att sitta här och visa upp dig för gamla runkgubbar.

Mandiisen skrev 2013-07-31 12:00:04 följande:
    Borde nog snart vara anonym ;) 

• Anonym (RJ)

Klart att kåta gubbar som er uppmuntrar unga flickor utan vett att klä av sig.

Anton Chigurh skrev 2013-07-31 12:13:16 följande:
    Precis, att vissa saknar betydande delar av innehållet i huvudet blir ibland extra tydligt....

carlf skrev 2013-07-31 12:11:42 följande:
    ja det är inte lätt när folk inte förstår att det inte är någon skola eller nått sådant under sommaren

Svar på tråden Helkroppstråden