Inlägg från: StinaMina03 |Visa alla inlägg
  • StinaMina03

Helkroppstråden

Mandiisen skrev 2013-07-31 12:57:20 följande:
    Fört blir man nertryckt för man inte har några tuttar och ser ut som en man om man tar bort mitt hue.
    När jag verkligen har något att visa så blir jag uthängd, wow!

Du är ett barn och ska liksom inte visa upp dig på det sätt du gör. Att du är ett barn som har 2 barn.. Jaja... Sorgligt.
  • StinaMina03
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-31 13:03:02 följande:
    Vet ni vad som är sorgligt? Människor som lever för att tracka ner på andra, och säga åt dem hur de ska leva sina liv!!

Visst är det så. Problemet här är ju att det är ett barn som fläker ut sig.

Du som vuxen borde förstå detta? 
  • StinaMina03
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-07-31 13:05:13 följande:
    din kommentar var ganska sorglig... :/ 

Jag vet
  • StinaMina03
    pinkdolly skrev 2013-07-31 13:06:41 följande:
    Så om hon fyller 18 om några månader så blir hon helt plötsligt vuxen och vet bättre?
    Svea Rikes Lag menar väl det? 
  • StinaMina03
    Inchthing skrev 2013-07-31 13:07:14 följande:
    Tycker knappast hon är ett barn om hon har två egna barn som hon förmodligen fostrar rätt och ger mat för dagen och kärlek, en ung vuxen människa.......det är mer än vad många vuxna människor ens klarar av i dagens läge
    Fina bilder på en tjej som är 17 eller en kvinna som är 50år är för mej skitsamma.... 

Allting är väl relativt? Typ alla i tråden kan vara hennes föräldrar och uppmuntrar henne att slänga kläderna och visa merFörvånad

Känns sådär. 
  • StinaMina03
    Mandiisen skrev 2013-07-31 13:09:18 följande:
    Hade aldrig lagt ut nakna bilder på mig själv inte ens nakna/lättkladda bilder där huvudet är med. så faktiskthar ni absolut inga bevis på att det är jag på fotona :)
    Den som söker kan finna.... Var det inte en vis man ovan som sade detta?

Klä på dig kära medmänniska och barn och sluta att posta lättklädda bilder på dig själv. Ett råd i ALL välmening. 
  • StinaMina03
    Mandiisen skrev 2013-07-31 13:12:34 följande:
    Dessutom, den lättklädda bilden, är tagen i en helot annan lägenhet. och somsagt. inget huvud är med.
    Dom andra klädesbilderna är tagna i samma lägenhet samt man ser på en bild att det är jag. så som sagt. rump bilden kan ju va någon annans ;)
    så somsagt, inga klara bevis

Det är inte SÅ jättesvårt att klura ut vem som är 17 år, mamma till Jonathan och William. Dina inlägg och bilder kommer att finnas på FL för alltid.

Just saying. 
  • StinaMina03
    Inchthing skrev 2013-07-31 13:15:26 följande:
    Är`ru nån form av präst eller ? 

gud bevare oss annars 
    Näe. Tycker bara att det är beklagligt att ett barn, som jag tycker att M är, söker bekräftelse genom att posta halvnakna bilder på sig själv.

OCH att det är VUXNA människor som hejar på och uppmuntrar.

Får bara en lätt kräk-känsla i munnen.    
  • StinaMina03
    Anonym (RJ) skrev 2013-07-31 13:33:43 följande:
    Struntar i om hon fyller 18 imorgon eller nästa år, fortfarande omyndig. Men ni vuxna borde för sjutton sätta ner foten, att ni inte skäms.

Helt rätt!

Det knäppa är att ett flertal säkert har barn i Ms ålder. kan inte tänka mig att de skulle tjoa och tjimma om det var deras dotter som fläker ut sig.
Svar på tråden Helkroppstråden