Inlägg från: Anonym (stönar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (stönar)

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2013-11-06 10:04:21 följande:

Självklart...och för att du ska acceptera får jag väl fjäska lite genom att visa din favoritbild... :-d
    I jämställdhetens namn tycker jag att du ska ta av dig de där kalsongerna, böja dig framåt och svanka. Kan du ha ett finger i munnen och läpparna lite så där halvöppna medan du gör det så är det förstås ett plus. 

En får tacke!
  • Anonym (stönar)
    ooOO MM OOoo skrev 2013-11-07 07:07:30 följande:
    Men så underbart att någon äntligen vågar visa en inte helt perfekt kropp! Stor eloge till dig!
    Vad menar du? Äntligen vågar? Du har ju också visat bild? Ni har väldigt lika kroppar, tycker jag, både mage och bröst. Fina båda två.

• Anonym (stönar)
    FjärilVingad73 skrev 2013-11-07 10:45:34 följande:
    Men visst kan jag visa hur jag ser ut, för all del.
    Burit och fött 2 barn. Vägt som mest 105 kilo, nu på ca 80.

Sedär: Fjärilen ser ut såhär oretuscherad!
    En bra kropp som du och den eller dem du gillar garanterat kan ha mycket skoj med. 

• Anonym (stönar)
    NyttNamn skrev 2013-11-08 14:31:11 följande:

Tyvärr är det rumptema här idag. Vänligen återkom vid annat tillfälle. {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (stönar)
    NyttNamn skrev 2013-11-08 14:34:53 följande:
    Det var då fan så kinkigt... 

Där fick jag rumpstek så jag teg.
  • Anonym (stönar)

Nu lugnar du ner dig ett par kilon, Göteborgskillen2101. Du har faktiskt bara två händer!

• Anonym (stönar)
    GoodMangoo skrev 2013-11-08 20:41:43 följande:
    Inte då men nu Drömmer!
    Åhå. En streckfitta på min ära.
  • Anonym (stönar)
    NOEL75 skrev 2013-11-08 21:15:25 följande:
    Godkväll Snyggon!!

Karlar och esteter emellan så vill jag hävda och understödja din goda smak. Sekelskiftesvåning och oklanderlig klädstil. 

Ja, det är svårt att uttrycka sig positivt utan att framstå som ett metrosexuellt vrak.  
  • Anonym (stönar)
    NOEL75 skrev 2013-11-08 21:34:24 följande:
    God kväll snygging!! Mycket oläst här nu, tror det är läge att filtrera på dig och se om du varit generös mot oss suktande män

Mmmmmorris!! Härlig fredag hos dig också ser jag.... Gillar ditt fredagsmys

Du var en nästan onödigt observant rackare! Vart fick du sekelskiftesvåning ifrån?

För mig är metrosexualitet något positivt. Inget jag förknippar med vrak. Tvärt om! Så tack där ...

Speglarna på dörren. De väckte sådana associationer. 

För mig med. Men jag visste inte riktigt hur du var och reagerade, jag är ganska strykrädd. Hepp!
    Men var så god, här är en som applåderar både din smak och faktiskt också ... förfining. Finns väl inte en reklambyrå i stan som inte skulle hitta ett användningsområde för dina bilder.  
  • Anonym (stönar)

Ja, finns inget bättre! Breda höfter och en vadderad bak som man slipper slå sig på. Hoppas också på att få se något sådant fint i den här tråden!

Svar på tråden Helkroppstråden