Inlägg från: Anonym (dollyfan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dollyfan)

Helkroppstråden

Dolly hade kunnat vara ämne för en tråd här på forumet som hennes man har skrivit!! " min fru delar nakenBilder på sig själv för andra män på familjeliv, vad ska jag göra?? Snälla hjälp"

• Anonym (dollyfan)
    pinkdolly skrev 2013-08-04 21:39:51 följande:
    Det hade han aldrig gjort eftersom han mycket väl vet vad jag gör och inte har något emot det.

Oh shit han måste vara en riktigt stor toffel som accepterar det...
  • Anonym (dollyfan)
    pinkdolly skrev 2013-08-04 22:08:57 följande:
    Varför det? Det är han absolut inte. Han accepterar att jag vill och tycker om det. Och han tycker själv om att jag gör det. Det är bara bilder, so what? Det är honom jag går till sängs med varje kväll, ingen annan.

För han vet att han aldrig kommer att hitta en sexigare kvinna än dig . Så han accepterar det hellre än att släppa och lämna dig
  • Anonym (dollyfan)

Helvete vad mycket snack och liten verkstad det är i den här tråden :O Det har vart 5 bilder på dem senaste 20 sidorna... kom igen bättre kan ni ^^

• Anonym (dollyfan)
    Dockan 82 skrev 2013-11-18 13:32:01 följande:
    Kirurg? Nej det var grannen
    Som sagt, vem det än var så har personen misslyckats totalt. Du borde inte vara nöjd med det resultatet
  • Anonym (dollyfan)
    Dockan 82 skrev 2013-11-18 13:45:35 följande:

Vad ska vi göra åt det tycker du?
    Om jag vore du så hade jag begärt en gratis om-operation, för man lägger inte ner mellan 20-50 K eller vad det nu kan kosta, för att få ett misslyckat resultat
  • Anonym (dollyfan)
    Dockan 82 skrev 2013-11-18 13:49:56 följande:

Nä det får va, det finns dom som tycker om dom ändå. Jag t.ex.
    Så du gillar att dem är misslyckade? okej då vet jag (Y)
Svar på tråden Helkroppstråden