Inlägg från: Anonym (SU2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SU2)

Helkroppstråden

Sluta dolly. Det räcker med en bild av din... usch.

• Anonym (SU2)

[quote=70714641][quote-nick]pinkdolly skrev 2013-08-08 18:23:36 följande:[/quote-nick][/quote]

Du kanske borde träna magen. Bleh,

• Anonym (SU2)
    Wally skrev 2013-08-08 22:03:51 följande:
    Vilken kropp!

Like

Hur snygg måste man vara för att få knulla de där brösten.
  • Anonym (SU2)

[quote=70778422][quote-nick]Mandiisen skrev 2013-08-14 19:59:05 följande:[/quote-nick][/quote]

Fyfan, du klär dig som en äkta praktslampa... Tycker synd om dina barn...

• Anonym (SU2)

[quote=71454284][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-10-22 16:42:32 följande:[/quote-nick][/quote]

Vem får suga på de där melonerna då?

• Anonym (SU2)

[quote=71753519][quote-nick]Anonym (Jaha) skrev 2013-11-22 19:34:48 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag antar eftersom du lägger upp nakna bilder, du behöver knullas något rejält? Bor du i stockholm.

• Anonym (SU2)
    Anonym (Jaha) skrev 2013-11-22 19:42:35 följande:
    Jag antar eftersom du lägger upp nakna bilder, du behöver knullas något rejält? Bor du i stockholm.

Nej tack[/quote]

Jaså, varför inte? Jag skulle gärna vilja suga musten ur dina bröstvårtor.
  • Anonym (SU2)
    Anonym (Debut) skrev 2013-12-02 19:28:29 följande:
    Många heta män i tråden, skulle vilja sätta klorna i er ;).

Här kommer en repris från i morse för er som missade mig ;)

Säg inte så. Sen visar det sig att de killarna som du fantiserat om i tankarna har fula ansikten sen gåre bett. ::
  • Anonym (SU2)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-02 20:45:57 följande:
    Glöm inte att även om man har en snygg kropp men taskig personlighet, så blir man ful..... Lägg ner att klanka ner på folk nu!

Fast så är det ju inte. Snygghet är ju utseende, en taskig personlighet kanske gör att du inte tycker om personen men han blir inte fulare för det.
  • Anonym (SU2)
    Anton Chigurh skrev 2013-12-02 22:00:51 följande:
    Du har dom finaste bröst och bröstvårtor en kvinna kan ha, du vet det, Gumman...och jag vet det, att sen ett fegt kräk, ett patetiskt, genuint kräkmedel som är så ful att vore jag hälften som ful i röven som vad han/hon är i ansiktet, så skulle jag se till att alltid skita i mörker. Och jag behöver inte ha sett vederbörande (kräkmedlet !!! ) för att veta att jag har rätt. Det säger sig självt...

Och faktiskt, ibland är det bra att "folk" är anonyma. Med allt vad det innebär !!!!!!!!!!!!!!

Puss...

Fast nu är du lika patetisk som den andra. Att skita på dig lika mkt som honom åt andra sidan är minst lika mesigt. Nej, hon har inte de finaste brösten en kvinna kan ha och många killar skulle bli äcklade vid åsynen av dem. Du behöver inte försöka intala folk något annat, ibland måste man bara låta saker vara.
  • Anonym (SU2)
    celineswaltz skrev 2013-12-02 22:28:25 följande:
    Första meningen förstår jag inte riktigt. Du skriver att många killar skulle bli äcklade av mina bröst. Vad har du för belägg för det?

Jag tycker själv att de är för små och att vårtgårdarna är för stora. Jag har dolt dem i större delen av mitt liv. Jag har valt att visa dem för att jag tycker att det är viktigt att visa att kvinnor ser olika ut. Det är tokigt om det är bara några typer av idealbröst som visas i diverse media.

Fast kolla vad white knighten skriver. "Du har de finaste brösten och det vet du". Tycker du inte han överdriver lite där?

Vad menar du med belägg? Du skriver ju sälv att dina bröst inte är mycket att hänga i granen. Jag skulle då inte bli alldeles till mig om du flashade barmen för mig, t.ex.

Min poäng var bara att han överdrev mminst lika mycket som den andr akllen
  • Anonym (SU2)
    celineswaltz skrev 2013-12-02 23:16:11 följande:
    När du skriver att många män skulle äcklas av mina bröst undrar jag om du hört flera män säga det eller berätta hur äcklad de blivit/ blir av mig personligen eller kvinnor lika mig ?

Anton råkar tycka att mina bröst är finast. Det är hans personliga åsikt. Och det vet jag att han tycker.

Tycker du att endast perfekta bröst bör visas upp?. Tycker du att alla andra ska operera sig ?.Eftersom att smaken är olika är det iof ett problem. Vad tycker du att denna tråd bör innehålla, exmplariska människor enligt särskild mall?

Fast anton skrev aldrig att han tycker det utan påstod att det var så, vilket inte är ju fallet. Okej, jag var väl överdrivet när jag sa äcklas men de lär inte hela bli upphetsad av dina.
  • Anonym (SU2)
    celineswaltz skrev 2013-12-03 00:15:30 följande:
    Anton tycker så.

Du tycker att de är fula. Du påstår det. Du påstår dessutom att andra inte lär bli upphetsad av dem. Jag vet dock flera som gillar dem.

Det räcker för mig .Det behöver inte vara jättemånga män som gillar dem. Dessutom verkar män tända på mig ändå. Jag har inget problem med det.

Jättebra att du känner att folk uppskattar dem. Känns dock som anton tror han har en chans att då suga på dina bröst om han bara smickrat dig tillräckligt... Patetiskt
  • Anonym (SU2)
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-03 15:51:36 följande:
    Sådär då PPP?

Bånge-dödare...
  • Anonym (SU2)
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-03 20:04:32 följande:
    Hahaha. Ja, jag kan bara konstatera att det också kan behövas i tråden.

Vad menar du? Vill du förstöra för killarna som kollar i denna tråd eller?
  • Anonym (SU2)

Ingen risk för att bången dör nu, yaay.

• Anonym (SU2)
    celineswaltz skrev 2013-12-04 00:25:01 följande:
    En dos till

Men fyfan..
Svar på tråden Helkroppstråden