Inlägg från: Anonym (LF) |Visa alla inlägg
  • Anonym (LF)

Helkroppstråden

Trevlig helg!

• Anonym (LF)
    Crusher skrev 2013-12-14 23:42:44 följande:
    Är du en tjej eller kille?
    Jag? Hahaha. Kille förstås, syns inte det? Nej... SÅ små bröst har jag inte.
  • Anonym (LF)
    Crusher skrev 2013-12-14 23:47:04 följande:
    Så du är en tjej?
    Skulle inte beskriva mig som tjej, men jag har både bröst och fitta, ja. Som inte kommer att visas här.
  • Anonym (LF)
    Crusher skrev 2013-12-14 23:51:22 följande:
    Förlåt, kvinna då.
    Ingen fara. Jag är väldigt road över frågan, faktiskt. Den livade upp kvällen!
  • Anonym (LF)

Hej... Det är fint att ni reagerar men för min del tog jag verkligen inte alls illa upp av frågan. Han missade bröstet, och ni skulle se bilderna där magmusklerna syns.

Jag är bara road, på riktigt. Uppfriskande att någon tycker att en ser androgyn ut, har jag aldrig varit med om tidigare!

• Anonym (LF)
    budweiser skrev 2013-12-14 23:56:45 följande:

Gudomligt vacker kropp !

Tack!
  • Anonym (LF)
    Crusher skrev 2013-12-15 00:10:39 följande:
    Tycker det är kul att se ytterligheterna i denna tråd.
    Vilka ytterligheter syftar du på då?
  • Anonym (LF)
    Crusher skrev 2013-12-15 00:13:23 följande:
    Allt från anorektiker till fetton. Det lustiga är att hur ni än ser ut vrålas det i kör hur sexiga ni är. Nästan så man skäms för det manliga släkten bara för att få se lite kvinnohud.
    Om du syftar på mig kan jag meddela att jag i allra högsta grad är normalviktig (inte för att du lär bry dig) och jag känner mig varken träffad eller blir ledsen om någon beskriver mig som anorektisk. Jag har en stark och sund kropp och är fullt nöjd med det. Jag har inte sett någon som jag uppfattar som för smal i tråden.

Jag gillar ytterligheterna i tråden, och jag gillar kommentarerna som delas ut. Jag förutsätter att folk kan uppskatta olika saker med olika kroppstyper, precis som jag gör.
  • Anonym (LF)
    Crusher skrev 2013-12-15 00:24:32 följande:
    Märkligt att du lägger ner så mycket energi på att svara då...om du nu inte bryr dig.... Just sayin,,,
    Jag sade inte att jag inte brydde mig, jag sade att jag inte tog åt mig. Det är två olika saker. Jag bryr mig åt helvete för mycket över folks idioti, till exempel.
Svar på tråden Helkroppstråden