• Årsta

Helkroppstråden

fan vad alla är vältränade, fpr ju komplex

• Årsta

Putt B skrev 2013-01-04 18:20:43 följande:

Samma här du

Precis, Beställer en pizza och öppna några bira och tittar i andra trådar.
  • Årsta
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-06 10:07:41 följande:
    Borde kanske visa upp en mer avklädd bild här... Bara för att visa att vi flerbarnsmammor ser ut på måååånga olika sätt och kan vara tämligen stolta ut trots det!

Mina bröst är stora och hänger, tänker aldrig lyfta dem för det är många killar som gillar dem precis som de är.

Min mage är plufsig och full av bristningar, men än en gång, det finns killar som gillar det också.

Jag vill självklart gå ner i vikt lite mer, men för min hälsas skull. Inte för att bli nån slags fotomodell.

Min kropp är det den är, den har levt ett tufft liv och det syns. Men den duger!!

Den här tråden har varit så bra för sen har varit trevlig i tonen och har visat upp många sorters kroppar som alla är fina på sitt sätt. Sen tänder vi självklart alla på olika saker.

Men att försöka hålla tonen trevlig är nog viktigt, för samhället är tufft nog som det är.

Låt oss bara hylla kroppen - hur den än ser ut!!!
    word
  • Årsta
    Matildet skrev 2013-12-23 17:41:35 följande:
    Fy! Att irra omkring på julklappsshopping i ett spattigt Stockholm hela dagen  -  när man är redlöst bakfull är ingen höjdare direkt. NU är jag äntligen hemma och kan bara ta det lugnt. Med en bild redo också... God jul på er! 
    Abso-fucking-lutely.

Hade samma dag, tack och lov är man hemma och avnjuter en whisky och den här bilden.
  • Årsta

Matildet ta en återställare och kom in i matchen, tro mig morgondagen blir enklare,

• Årsta
    Matildet skrev 2013-12-23 18:22:41 följande:
    Fanns visst ingen sprit här hemma... Får funka ändå. Bara att vira in sig i en varm filt och nöja med med lite Tropical Zingo
    Mrarab skrev 2013-12-23 18:14:07 följande:
    God jul härliga bröst ;) 
    Tack Mrarab
    Abso-fucking-lutely.

På tal om återställare så blir det glögg på Katarina Bangata imorgon, fin tradition. Kommer kolla efter fina lökar när jag kommer hem så dina kommer att beskådas.
  • Årsta
    Matildet skrev 2013-12-23 18:38:59 följande:
    Åhh, underbara Södermalm, särskilt i dessa tider  Där har jag bott, men flyttade därifrån för några månader sen. Hade den bästa utsikten ever!  Hehe, ska iväg till Norrtälje imorrn, så får se när jag kommer hem vad jag kan fixa...
    Abso-fucking-lutely.

Har också bott där, korsningen götgatan/ringvägen kommer sitta klistrad efter julmiddagen imorgon.
  • Årsta
    I Rose I skrev 2014-01-03 15:13:32 följande:
    Har tråkigt...
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)

Och varför har du det? Jo för du har saknat mig och min stora käft.
  • Årsta
    I Rose I skrev 2014-01-09 19:36:13 följande:
    Få se om det blir rätt nu.

Läckert Rosen, läckrast i hela söderort
  • Årsta

Rosen du kan vara lugn, inte ens jag vet vart du befinner dig nuförtiden.

• Årsta

För många snygga människor här, får lite dåligt samvete men kanske jag vågar lägga upp en bild på en av mina fötter.

Svar på tråden Helkroppstråden