Inlägg från: Anonym (qom) |Visa alla inlägg
  • Anonym (qom)

Helkroppstråden

Kille77 skrev 2013-12-15 11:29:44 följande:
    Vilka fantastiska bilder du bjuder oss på, magiskt! Vi är lyckligt lottade, att vi får ta del av dina underbara former. Dina bröst, ben och rumpa är helt otroliga!Hjärta

Hahaha..lyckligt lottade :-P
    Bilderna hon lägger upp har ju varit i omlopp länge nu..haha..lyckligt lottade...vad komiskt
  • Anonym (qom)

Det var förresten väldigt underhållande att se för några dagar sedan hur en fejkprofil drev med henne och nån annan tjej hehe..
    Goodmangoo gick ju på det direkt och var snabb som attans med att lägga upp bilder på hans begäran hihi..också var han bara en fejkprofil som :-P

Säger lite om nivån på denna tråden. Den har inget seriöst syfte och ni som hänger här gör er bara till åtlöje..
    just sayin...

• Anonym (qom)
    Qwerty85 skrev 2013-12-15 12:03:32 följande:
    Jaha? Hon är ändå snäll nog att dela med sig av sina former... och alla är inte stolpskott som sparar alla bilder på datorn och bläddrar igenom...

Mangon är en av de vackraste och snällaste människorna i denna tråd, kanske även hela FL... för att hon visar sin kropp med bilder som hon visat tidigare så ändras inte det faktumet att hon är en awesome människa!

Mango 1 - 0 Random knäppis!
    Tänker inte kommentera mer än att  kvalitén på denna tråd är extremt dålig.
    Att sprida ut bilder på sin avklädda/nakna kropp för randoms och dessutom göra det flera gånger om, är inte snällt. Det är bara väldigt, väldigt obetänksamt och korkat gjort. Lite IQ badboll...

Förlåt, nu ska jag inte förstöra stämningen något mer i denna tråd. Var bara tvungen att ventilera mig lite...
  • Anonym (qom)
    Qwerty85 skrev 2013-12-15 12:04:28 följande:
    Du hänger själv här... vad säger det då om dig?
    Haha, att jag har humor?

Tycker som sagt att denna tråden är ganska underhållande trots allt :-P
  • Anonym (qom)
    Matildet skrev 2013-12-17 17:45:57 följande:
    Det är faktiskt ingen som tvingar dig att titta in här. Du får skylla dig själv. Hitta på något annat. 
    Jag får kika in i den här tråden hur mycket och hur ofta jag vill. Ni är väldigt underhållande och det har bara hänt en gång tidigare att jag kommenterat och det gör jag när jag känner att jag vill kommentera, ingen kan hindra mig och ingen har rätt att döma ut mig för det.

Vill man titta på porr så finns det tusen gånger bättre sidor att titta på än familjeliv. 
    Denna tråden är och förblir pinsam. Punkt. Slut.
  • Anonym (qom)

Nu vet man ju hur goodmangoo ser ut överallt. Både underliv och ansikte. 

• Anonym (qom)
    GoodMangoo skrev 2013-12-30 13:57:57 följande:
    Jaha... det är Ensam på bilden ovan men ok.
    Igår lade du upp ansiktsbild samt andra gånger. Du har även särat och visat ditt sköte förut.
  • Anonym (qom)
    GoodMangoo skrev 2013-12-30 14:00:42 följande:

Och din poäng är???
    Att du lika gärna kan låta bilderna ligga kvar...
  • Anonym (qom)
    GoodMangoo skrev 2013-12-30 14:02:36 följande:

Som sagt var............ anonyma, vassa tungor.
    Vassa tungor? På vilket sätt? Har inte skrivit något otrevligt. 
  • Anonym (qom)
    Dr Börje skrev 2013-12-30 14:08:23 följande:
    Gott! 
    Får man utmana fröken då att lite raskt slänga upp alla bilderna som jag missat så att även jag kan ställa mig i hyllningskören. Du kan väl ge mig ett tidsfönster på säg...30 minuter eller nåt? Deal?

Skrattande
    Då lär det ju bara bli repriser, repriser och repriser eftersom det är det enda hon lägger upp typ...kanske någon enstaka ny lite då och då...
Svar på tråden Helkroppstråden