• Dr Börje

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-12-30 09:15:51 följande:

Med risk för att göra bort mig men varför är många inlagda bilder "tomma" här? Har moderatorn varit inne och censurerat eller är det nåt annat? Tycker att de flesta av GoodMangoos bilder är tomma när jag skall kolla. Jävligt irriterande att bara få se hyllningarna...men inte orsaken till hyllningarna.
  • Dr Börje
    GoodMangoo skrev 2013-12-30 13:46:26 följande:
    PPP- mest pensionärer där jag bor......... nedsatt syn osv du vet så nja.... ganska lugnt faktikst Flört.

Helt ok fråga för min del. Väljer att ta bort dom efter ett tag för att slippa vassa anonyma tungor bla Obestämd.
    aha ok. Men du gör du det rätt snabbt eller hur? Verkar inte ligga ute speciellt länge då. Trist med vassa tungor. Har levt med tron att kittlande och lekfulla tungor är mer uppskattade
  • Dr Börje
    GoodMangoo skrev 2013-12-30 13:53:13 följande:

Beror på dagsformen och lite annat men visst, ibland någon dag, ibland bara några minuter.
    Jag tycker din syn på tungor låter mkt trevligare........... tycker vi kör på det Skål.
    Gott! 
    Får man utmana fröken då att lite raskt slänga upp alla bilderna som jag missat så att även jag kan ställa mig i hyllningskören. Du kan väl ge mig ett tidsfönster på säg...30 minuter eller nåt? Deal?

Skrattande
  • Dr Börje
    Ronga skrev 2013-12-30 14:12:04 följande:
    Börje du har missat något! Cool
    jo tack...jag har ju bittert fått förstå det. Och därav försöker jag skrapa lite försiktigt med foten och ser om det fungerar....
  • Dr Börje

Får man lägga in ett förslag till tema för tjejerna här? Varför inte köra ett stayups tema några dagar? Det vore läckert. Tjejerna alltså...inte killarna  

• Dr Börje

Om ni nu ändå skall visa upp er här...kan ni inte (ni kvinnor) köra ett stayups-tema ett tag? Det vore läckert att se. Tack på förhand

• Dr Börje

Hej
    Jag har en liten undring här främst till er killar som postar nakna och halvnakna bilder. Funkar det?
    Får ni privata meddelanden från kvinnor som gillat era bilder och som vill ha kontakt?

Många av er upprepar ju samma fåtal bilder om och om igen så jag uppfattar det som en annons som skall repeteras in. Så...funkar det?

Frågan riktar sig främst till männen här. Ni kvinnor får (antar jag) laviner med meddelanden oavsett om ni lägger upp en bil eller ej. Oavsett om ni är halvnaken på bilden eller fullt påklädd.

Svar på tråden Helkroppstråden