• solochhav

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-06 13:17:11 följande:
    En sista .. Nu blir det ett varmt bad för frusna fröken ensam..
    mmmmmmmmm i detta väder med regn och rusk så är ett varm bad såå skönt - underbar sensuell bild av en underbart sexig kropp som gör att värmen av ett bad känns även här framför datorn!
  • solochhav
    FlörtAnonym (Ensam..) skrev 2014-01-06 13:41:00 följande:
    Härligt att jag kunde förmedla lite
    Värme denna kalla dag
    mmmmmmmmmmmmm med dina bilder så blir det bara inte varmt utan riktigt hett! du är så mycket sensuell och hett sexig så det bliren "hård" hetta här ....
  • solochhav
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-06 14:13:16 följande:
    yesss perfekt i alla avseenden, mmmmm det baken kostar en del träning men vilket resultat!
  • solochhav
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-06 14:19:19 följande:

Tjabooo, så här såg jag faktiskt ut när jag städade. Blev sånt jävla luftdrag med spets så dammsugaren fick jobba extra hårt och det var det inte värt
    Om du ser ut så där när du städar så måste det bli rent efter alla inandningar när man ser dig luften bara sugs in ooooooooo jag skulle ju unna damma lite i den djupa klytan .... kanske det kan behövas lite känsliga svep där? .... Tungan ute 
  • solochhav
    solochhav skrev 2014-01-06 14:25:13 följande:
    Om du ser ut så där när du städar så måste det bli rent efter alla inandningar när man ser dig luften bara sugs in ooooooooo jag skulle ju unna damma lite i den djupa klytan .... kanske det kan behövas lite känsliga svep där? .... Tungan ute 
    kan inte stava när tanken svindlar ....
    Menar ju ".... kunna damma lite i den djupa klyftan" Förvånad
  • solochhav
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-06 14:39:15 följande:
    Tackar och bockar, och viftar lite med min french-maid-damm-vippa-thing
    Vifta du bara ... hur dan underdel är det på denna utstyrsel, behövs det viftas där också? Oskyldig
  • solochhav
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-06 14:44:57 följande:
    Ååå det finns tyvärr ingen underdel till den... {#emotions_dlg.djavulsk}DrömmerOskyldig
    oohhhhhhhh men då kanske det behövs viftas lite där efter allt dammande?? Drömmer
  • solochhav
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-06 14:47:22 följande:
    Ja, det blir ju lätt dammigt om man går utan underdel.. Hjärta
    Skäms ooohhhh ställer gärna upp och hjälper till där ...
  • solochhav
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-06 14:50:04 följande:
    Gud vad bra, hjälpredor är aldrig fel... Tror nog även att Tjaboo och Movit och kanske kanske Katten och Ensam kan ställa upp som vikarier när du är sjuk
    vi kan ta var sitt pass, dela ut köbrickor så kommer vi .... jag är mycket noggrann så jag vill gärna starta! Drömmer
  • solochhav
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-06 14:54:22 följande:
    *fixar kölappar för brinnande livet* {#emotions_dlg.djavulsk}CoolTungan ute
    tackar - ska ut en vända i busvädret så jag hoppas du värmer mig igen när jag är tillbaka! puss och vi hörs alla
Svar på tråden Helkroppstråden