Inlägg från: Anonym (Strawberry-blonde) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Strawberry-blonde)

Helkroppstråden

En mer klädd variant

Pelleskutt skrev 2014-01-18 23:57:03 följande:
    Oj vad fin Du är.... Hoppas Du trivs med din kropp!
    Tack ;) Jo.. det enda jag skulle vilja ha är lite fylligare boobs...
    Pelleskutt skrev 2014-01-19 00:09:32 följande:
    Jag tror inte jag har träffat EN enda tjej som är helt nöjd med sina bröst...
    Det är synd, för samtidigt så har jag inte träffat på någon som inte haft härliga
    och fina bröst...Jag menar, alla är mer eller mindre mjuka och sköna att smeka.
    Är de så små att de knappt syns så har de iaf underbara bröstvårtor...

Jag tycker att det är lite synd att det ska finnas en massa ideal som får folk att
    må dåligt helt i onödan...

Jo visst är det så men jag tycker inte mina i sig är små utan till övriga kroppen, har bredare höfter o rumpa så skulle vilja ha mer proportionerlig kropp. Men i det stora hela är jag nöjd, främst med midja,höfter o rumpa ????
    Pelleskutt skrev 2014-01-19 00:19:16 följande:
    Det handlar absolut om att det ska bilda en matchande enhet...Men alltså, med tanke på hur mycket era bröst exponeras i alla olika sammanhang, och då ofta också fejkbröst...så påverkas säkert din bild om vad som är normalt och fint också...

För övrigt så tycker jag Du ser otroligt tight och vältränad ut över höfter och rumpa så Du måste ha bra gener om Du inte tränar seriöst....
    Nja jag kan nog inte påstå att jag tränar, kommer i perioder då jag tränar 1gång i veckan men nu har jag vart dålig på det.

Tack det värmer o få höra sånna ord, även om det bara är ytligt, men ändå
    Carolines skrev 2014-01-19 00:21:33 följande:

Jag är nöjd med min kropp!

Ja det ska du vara! Snygg
Svar på tråden Helkroppstråden