• Johan 143

Helkroppstråden

ni alla skriver att hon är snygg som la upp bilden. Men man ser ju inte ens hela ansiktet ;) 

Ungefär som om en rå ful kille skulle lägga upp en bild på sin rippade kropp och alla skriver att han är jättesnygg!

Nu vet jag ju inte om den här tjejen i fråga är ful eftersom man inte ser ansiktet. Men just saying ;)

• Johan 143

Jag missade det ;) såg det efter jag hade lagt kommentaren så ursäkta mig så mycket allihopa! fortsätt med eran hunting :)

• Johan 143
    fialotta85 skrev 2014-01-23 13:17:22 följande:
    Antar att du menar mig... Haha! Det är smällar man får ta ;) Visar inte ansiktet i den här tråden, så man får väl gå på det man ser och så får man sätta på vilket huvud man vill på kroppen Tungan ute
    Japp, Jag läste inte trådstartarens inledning så jag gjorde bort mig direkt! Men du är säkert snygg ;) 
  • Johan 143
    Anton Chigurh skrev 2014-01-23 13:56:16 följande:
    Ja, jag vet hur Fia ser ut, hela Fia, inkl ansiktet, och Johan....Fia är het, hon är riktigt jävla het, det har du mitt ord på. Och jag säger alltid som det är, varken mer eller mindre.Glad
    Haha okej Anton ;) Tur för henne att hon fått ett vackert utseende med den fina kroppen ;)
  • Johan 143

Haha jag gick in och tittade efter foton p mig om jag skulle lägga upp i tråden och ni anar inte vilka massa fjortisbilder jag hittar!

• Johan 143
    La Chica skrev 2014-01-25 12:47:21 följande:
    När det gäller min egna rumpa är jag lite blyg...FlörtOskyldig
    Tycker jag inte att du ska va ;)
  • Johan 143
    stief84 skrev 2014-01-25 15:28:42 följande:

lite random crap kanske kan gillas av nån
    Vad är det för boxning du kör? :) jag har gått i thaiiboxning ett tag innan mitt fotproblem dök upp. Ska operera och sen börja igen :D
  • Johan 143
    straight arrow skrev 2014-01-25 15:54:58 följande:

Yep - vaket där av PPP
    Men va sääämst
  • Johan 143

Anonym7 sker desperat igeno hela internet för att hitta en sexy pose bild med liknande kalender bakom

• Johan 143
    stief84 skrev 2014-01-25 16:34:49 följande:
    Jag kör vanlig boxning har testat lite diverse men fastnade för gammal hederlig box, så tävlar i det dedet e tufft med kampsport och fotproblem hoppas det blir bra efter op..

Åhå okej (: jag fastnade för thaien jag! Var kul att lära sig med kickar och allt! Innan foten fuckade ur det vill säga! Vi kanske får mötas nån match (;
Svar på tråden Helkroppstråden