Inlägg från: Anonym (TG) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TG)

Helkroppstråden

Vad fina ni är allesammans (har allt koll på er) Cool!!

• Anonym (TG)
    Vid ytterdörren skrev 2014-01-24 14:27:11 följande:

Har ingen profil längre men tittar in då och då. Det jag hatar mest i den här tråden är sådana som du! Du går över gränsen och du gör det för att du själv har blivit utstött och inte fått uppmärksamhet av någon någonsin. Du tröstar dig med kedjerökning, data och ostbågar. Du avbokar tandläkaren för 10e året irad. Du orkar inte söka jobb och du orkar inte längre kliva ur soffan. Du är så jävla tragisk så egentligen är det synd om dig!! Men du lägger din sista energi på att visa avund mot andra och det lyser klart! Du är helt jävla onormal för normala människor tycker att ensam och KMP är jävligt heta. Det tycker du med, men du har liksom dömt ut dig själv! Ta tag i den sista delen av din ryggrad och gör dig själv stolt genom att be om ursäkt, kanske kan vända för dig då..... Och ring en PT och tandläkaren. Jag kan ge dig några tips på "träning från soffan" , gammal PT som jag är Skriker in en hälsning till övriga jävligt sköna människor från "ytterdörren"!
    Kyss
  • Anonym (TG)
    Mattias39 skrev 2014-01-24 15:01:55 följande:

En väääldigt blygsam bild...på dagens skjorta...
    Stiligt Glad!
  • Anonym (TG)
    LostInTranslation skrev 2014-01-26 18:45:04 följande:
    Börjar bli lite hett...

Du är i en klass för sig N.... shit alltså Tungan ute!!!
  • Anonym (TG)
    fialotta85 skrev 2014-01-28 01:06:40 följande:
    Tröttmöss-Fia läste helt fel vem det var skrivet från :-O så bortse från andra meningen o tack!
    Fina Fia!!
    Miss u darling Kyss
  • Anonym (TG)
    Nymulen skrev 2014-01-27 21:41:18 följande:

Bakrepris. Ja Pillan, liite rygg också

Den där smarriga häcken skulle man vilja daska till Flört.
  • Anonym (TG)
    Nymulen skrev 2014-01-28 08:47:43 följande:
    Då ger jag igen
    GärnaTungan ute!!
    Hoppas du har mer krut i nävarna än vad jag harDrömmer.
  • Anonym (TG)
    LostInTranslation skrev 2014-01-28 09:01:06 följande:
    Det var stora ord !! Tack för det TG...Undrar bara vilket namn jag känner TG under, det är något bekant där Kyss
    Då vet du också att jag alltid talar sanning så stora ordFörvånad??.. nja!!
  • Anonym (TG)
    LostInTranslation skrev 2014-01-28 09:08:39 följande:
    Nja, så mycket har jag inte klurat ut än. Fattar bara att vi är bekanta . Du känner väl antagligen redan till att jag är ganska trög då

Jo då, jag vet att du behöver lite tid på dig både vad det gäller att formulera dig OCH på andra områden SkrattandeFlört.
  • Anonym (TG)
    Nymulen skrev 2014-01-28 09:57:33 följande:
    Try me  

FörvånadSkämsOskyldigFlört
  • Anonym (TG)
    Anonym (Tjej90) skrev 2014-01-30 23:35:15 följande:
    Vad fina ni är allihopa! Jag själv är för feg för att lägga ut kroppsbilder men bidrar iaf med en nytagen ansiktsbild på en höggravid och plufsigare version av mig själv.

Har vi inte fått njuta av din bakdel och tatuerade svank tidigare Drömmer??
  • Anonym (TG)
    Anonym (Tjej90) skrev 2014-01-31 09:38:26 följande:
    Jo det stämmer :) men det var precis i början av min graviditet när jag var 10kg lättare och mer bekväm i min kropp. Nu läängtar jag efter att få kläcka ut den här bebisen och påbörja min resa mot mitt gamla jag. Men det är jag nog inte ensam om att känna efter att ha haft en inneboende i 9 månader haha. Ha en mysig fredag alla fina!
    Lycka till {#emotions_dlg.flower}!!
Svar på tråden Helkroppstråden