Inlägg från: Anonym (fire) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fire)

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-18 14:04:09 följande:
    Ensam, alla dina bilder är som vacker poesi. Den dagen du slutar posta kommer skapa en tomhet.
  • Anonym (fire)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-18 15:28:22 följande:
    Tack snälla du den tomheten vill jag verkligen inte utsätta er för.
    Tack snälla du  
  • Anonym (fire)

Ensam, dina bilder triggar fantasin och drömmarna något kopiöst  Drömmer

• Anonym (fire)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-18 21:36:21 följande:
    Fler bilder på min killkropp!
    Visst, smaken kan vara olika. För min del har du helt perfekta bröst i min smak. Resten av kroppen är helt underbar.

Jag kan faktiskt tycka lite synd om den personen som benämner din kropp som killkropp. Att sprida så taskiga omdömen tyder på avund eller ett sorgligt liv för tillfället.
  • Anonym (fire)

För mig är de helt perfekta i alla fall

• Anonym (fire)
    Anonym (tr) skrev 2014-01-18 23:17:13 följande:
    Syftade inte på dig precis men om du inte gillar dina bröst varför postar du dem i tråden hela tiden?
    Försöker inte vara elak lel, utan talar bara sanning.
    Talade sanning, du är underbar. Vad är det för sanning du kommer med? Eller är det bara en åsikt du kommer med.

Sanning, du är helt ute i det blå
  • Anonym (fire)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-21 10:56:55 följande:
    Mitt sista bidrag i denna tråd. Lämnar er nu. När man redan mår ganska dåligt av olika skäl så behövs inte mycket, i detta fall räckte det med en kommentar. Jag hoppas att ni som skriver elaka ord till
    Andra här inne tänker er för en extra gång innan man spottar ur sig någon elak kommentar.

Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar
    Åh nej vad ledsamt Rynkar på näsan

För mig var du enda anledningen att titta i den här tråden. Din kropp var väldigt fin men det jag gillade var stämningen i bilderna. Givetvis var din kropp en betydande anledning till det men du hade sinnet för att skapa bilder med stämning som fick min fantasi att spinna loss. 

Även ledsamt att du ska behöva ta åt dig av elaka kommentarer. Det är något du behöver arbeta på framöver. Ditt yttre är hur fint som helst och nu ser jag även att ditt ansikte är väldigt vackert. Du har även samma värme i din blick som du har i dina bilder.

Tack för dina fina bidrag  Solig  Hjärta  {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (fire)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-24 19:10:30 följande:
    Jag är kvar! Men håller
    Mig i bakgrunden, klarade inte av att släppa er helt
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-31 10:08:35 följande:

Välkommen tillbaka  Glad  Hjärta  {#emotions_dlg.flower}  Solig

Alla tycker olika och skönt det. Men i mina ögon är du finast  Hjärta

Skönt att du har tagit kommandot över dina känslor igen och är på banan igen  Glad
Svar på tråden Helkroppstråden