Inlägg från: Anonym (liten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (liten)

Helkroppstråden

alla kroppar har sina rätta verktyg.tjejer med små skäms för de.lika väl som ja vet å känner skam att ha en snopp som både är grymt liten sen utlösningen ja ej kan hantera när ja är inne i tjejen i sig.nån mer som vart i samma sits.tack sam för svar

• Anonym (liten)

ja fördedrar liten byst.gärna a eller b kupa.sen att ja som tjej skulle axeptera mig om ja hadde småa.att va grabb å känna sig miss lyckad på grund att man ha en liten är frusterande

• Anonym (liten)
    Nymulen skrev 2014-02-01 10:18:29 följande:
    The best a man can get...

grym kropp tanken efter å få testa på ett förhållande skulle va skoj att se henne få känna va en kille duger till
  • Anonym (liten)
    pillan3 skrev 2014-02-01 10:00:57 följande:grym bild många killars dröm tjej å få i säng.gillar ej avancerade övningar som denna bild visar

• Anonym (liten)
    Nymulen skrev 2014-02-01 10:18:29 följande:
    The best a man can get...

grym bild lär väll va grym å leka om kull alla killars drömmar
  • Anonym (liten)

ja gilla å vet inte om ja ska axeptera mina problem.att inte kunna hantera den secuella delen som garanaterat du fått upp leva å få..kondom ska ju va bra för min sits.skulle du bli nöjd om kondom skulle lyckas å få känna hela 2 min.skulle lätt kunna använda tungan å fingrarna å få en tjej å bli våt.sen tro ja alla tjejer vill få pippa nån gång i veckan.käns för svårt å förklara för tjejen vad som klatras på min lust .skulle du själv blivit glad om ja berättade problemen mitt ex fick upp leva inom skönt samlag som ja saknade helt.att låta tiden få visa henne min brist att ej se till å berätta min brist att ej kunna till fredställa en kvinna .eller skulle de va bättre att du fick märka de när de va dags för min längtan som ja ej är stolt över

• Anonym (liten)
    pillan3 skrev 2014-02-01 16:19:49 följande:
    Tack Hjärta
    Ja min lilla stuga är väldigt varm och go! Men stugan här skulle behöva lite värme, så upp med bilder FlörtDrömmer
    Min helg började med....ja, du kan nog tänka själv DrömmerOskyldig

vissa stunder ha nog ni tjejer betydligt mindre besvär ni dras med.skulle du kunna sluta dejta en om du fick veta att han ej ken till fredställa dig rent sexuelt.är de bättre å finna en kk om man är rädd för sex
  • Anonym (liten)
    Balrog skrev 2014-02-01 16:47:03 följande:
    Åh hå hå ;)...tjusigt!...mm..

hadde gärna blivit dig för ett dygn .inte mycket som ej en tjej kan döda sexet på.aldrig fått va i den stunden en tjej njutit under samlaget.skulle njuta de dygnet kan ja lätt erkänna
  • Anonym (liten)
    Anonym (Tjej90) skrev 2014-02-01 19:31:57 följande:
    Här JanBanan, har du en helt naturell bild på mig med endast lite lipsyl på läpparna, duger det åt herrn? ;)
    första gången en tjej fått mig att våga erkänna mina brister som nästa tjej komma få upp leva under ett ligg med mig.hon frågade mig om de va på hittade rykten att ja inte klara ge tjejer ett bra ligg.att hon fick mig å öppna mig inför hennes vänninor fick dem att fråga om ja inte skämdes att de kommer ut bland många tjejer samt killarna komma få sej ett gott skratt av en sådan sanning läker ut till olika ålders grupper.men något som ja alltid skämts över få många tjejer å tycka att ja är pinsam som fått inse hur exet blev hanterad på den fronten.
Svar på tråden Helkroppstråden