Inlägg från: Anonym (Tjej90) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej90)

Helkroppstråden

Vad fina ni är allihopa! Jag själv är för feg för att lägga ut kroppsbilder men bidrar iaf med en nytagen ansiktsbild på en höggravid och plufsigare version av mig själv.

• Anonym (Tjej90)

Jo det stämmer :) men det var precis i början av min graviditet när jag var 10kg lättare och mer bekväm i min kropp. Nu läängtar jag efter att få kläcka ut den här bebisen och påbörja min resa mot mitt gamla jag. Men det är jag nog inte ensam om att känna efter att ha haft en inneboende i 9 månader haha. Ha en mysig fredag alla fina!

• Anonym (Tjej90)

Tack för komplimangerna! :) och ni som klagar på mitt utseende lägger jag inte så stor vikt vid, jag är nöjd med hur jag ser ut och sen vet jag att jag har en fin insida också och det är väll egentligen det som är det viktigaste?

• Anonym (Tjej90)

Haha ursäkta? Det enda som är fake på mig är hårfärgen och sminket? Jag har aldrig någonsin gjort något ingrepp av något slag, och har heller inga planer på att göra det.

• Anonym (Tjej90)

Jag är gravid så därför har brösten växt ett par kupstorlekar. Läpparna har alltid varit fylliga.

• Anonym (Tjej90)

Men Gud JanBanan, vilket jäkla tjat om naturlighet hit och naturlighet dit.. Kan inte alla bara få se ut som dom vill? Det som är fint i dina ögon kanske är fult i någon annans och tvärt om. Jag påstår inte att jag är helt naturlig, jag sminkar mig lite varje dag och jag slingar håret med jämna mellanrum. Men å andra sidan så gör väll de flesta det idag?

• Anonym (Tjej90)

Här JanBanan, har du en helt naturell bild på mig med endast lite lipsyl på läpparna, duger det åt herrn? ;)

Svar på tråden Helkroppstråden