-
Får jag ställa en fråga? Du har sagt tre gånger att du tänker lämna den här tråden och nu senast att det var på riktigt, men igen är du tillbaka. Varför? No offence utan jag bara undrar.La Chica skrev 2014-02-02 00:42:34 följande:Jag kanske inte letar någon ny, har du tänkt på det?
-
Men många som postar bilder här verkar ju ha en partner, är inte ett bra förhållande ganska mycket grundat på bekräftelse och uppskattning från varandra? I och för sig är jag bara 20 år ung, så vad vet jag.Movit skrev 2014-02-02 02:58:35 följande:
Visst är det en risk....men för många är det en skön egoboost att få kommentarer då grunden till denna tråd ändå ska vara en "feelgoodtråd" att det finns "runkgubbar" det är tyvärr en baksida men egoboosten brukar döva de tankarna.
Tycker dock det känns konstigt att riskera att en nuvarande eller framtida arbetsgivare hittar hit, en pojkvän/flickvän, förälder eller bekant för få en liten kick.
-
Alla har ett behov av att bli bekräftade absolut, jag tycker bara det här är ett ganska konstigt sätt att gå tillväga. Det är inte särskilt personligt eftersom alla får ungefär samma komplimanger, förstår inte riktigt vad det ger i det långa loppet om en kille som kan se ut precis hur som helst eller ha hur låga kriterier som helst har för åsikt om dina tuttar. Tycker också det nästan är lite pinsamt att läsa om era "hångelluncher" och allt vad ni har för er, förstår att det mesta är ironi men ändå. Eller "ditten och datten vill jag göra med dig"-kommentarer känns också ganska skumt att syssla med på ett forum. Bilder på folk med kläder eller något som avslöjar ungefär lika mycket som en bikini är en sak, men särade ben och porriga underkläder, folk som försöker skapa de mest akrobata ställningar och posa sensuellt med sin läppar känns lite over the top. Okej okej nu kanske jag går över gränsen här, tycker ni alla är fina men ja, det är väl fritt att uttrycka sig.
Jag tror dock starkt på att man ska göra det man mår bra utav, så fortsätt ni. -
På vilket sätt är du så speciell att det är okej för dig att säga så?Anonym (tr) skrev 2014-02-08 22:20:12 följande:
Jag kan inte förmå mig se hur du fylls av falskt hopp av andra, jag är ledsen.
För det första har alla olika smak, vad du tycker är fult älskar någon annan. Så att, försvara dig med att hon "fylls av falskt hopp" funkar inte, det är inget hållbart argument.
Om jag inte minns fel har du sagt att du är man, eller hur? Men jag ger mig fan på att du är kvinna, så typiskt oss(eller ja inte mig, men vi kvinnor) att låta avundsjukan ta över och bete oss så oattraktivt. Men men, kvinna eller inte så beter du dig väldigt fel och jag tycker att du ska lämna tråden, eller mår du bra av att bidra till dåligt självförtroende hos folk?