Inlägg från: PPPs Spöke |Visa alla inlägg
  • PPPs Spöke

Helkroppstråden

pillan3 skrev 2014-02-20 11:52:39 följande:
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero

Tack för att du gjorde mig nyfiken! Så nö jävla läckert...så nö jävla het!
  • PPPs Spöke
    Anonym ( ) skrev 2014-02-19 19:58:13 följande:
    Försvann PPP igen? Äsch..
    Hallå din roliga filur!Skrattande
    Japp...PPP är både död och begraven!DödPlusSpöke

Fick ett meddelande medelande om att en viss underbar kvinna skulle ha postat en enorm vacker bild så jag blev att hemsöka tråden lite för att kontrollera om det var sant...

Känns som att jag kan komma till ro och vandra över till andra sidan nu...jag har ju sagt och limmat på allt som går nu...vad mer finns det att göra liksom?Skrattande

Finns en sak som jag fortfarande gruvar mig över...vem fan är du...och är du man eller kvinna? Är du kvinna har jag missat en att limma på dig bara så att du vet!DrömmerTungan ute
  • PPPs Spöke
    PPPs Spöke skrev 2014-02-20 17:12:51 följande:
    Hallå din roliga filur!Skrattande
    Japp...PPP är både död och begraven!DödPlusSpöke

Fick ett meddelande medelande om att en viss underbar kvinna skulle ha postat en enorm vacker bild så jag blev att hemsöka tråden lite för att kontrollera om det var sant...

Känns som att jag kan komma till ro och vandra över till andra sidan nu...jag har ju sagt och limmat på allt som går nu...vad mer finns det att göra liksom?Skrattande

Finns en sak som jag fortfarande gruvar mig över...vem fan är du...och är du man eller kvinna? Är du kvinna har jag missat en att limma på dig bara så att du vet!DrömmerTungan ute
    Haha...stavningen är som ett jävla signum för att det äkta vara...telefon jävel!Kräks
  • PPPs Spöke
    pillan3 skrev 2014-02-20 18:40:19 följande:

Hjärta Du var tvungen att kolla lite mera i tråden, tack för kommentaren förut FlörtTungan ute
    Haha...ööö, skulle bara!Hjärta
    Helvete är ju som att stoppa fingrarna i en godisskål detta...börjar att man kollar lite sen är man och spökar överallt...tillslut är ju inte tråden sig lik någonstans och då är det bara att viga sig åt det...
    Dessutom är det rätt dött här så jag var ju passande dagen till ära!Skrattande
  • PPPs Spöke
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-20 19:24:29 följande:

Foxy...inte så att jag tycker du rävar dig heller utan för att just du är så där foxy som en foxy bara kan bli på golvet...
    Tänker nog mer spinnande och fräsande katt men men!Flört
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-20 19:27:23 följande:
    PPP´s Spöke, The Hawk och anonym Ugly.... här är det något som inte stämmer Foten i munnen.
    Fattar inget...men det brukar jag inte göra annars heller brukar ju du påpeka!Tungan ute

• PPPs Spöke
    pillan3 skrev 2014-02-20 21:01:33 följande:
    Men vafan är du fortfarande här Tungan ute och har du skaffat konto också {#emotions_dlg.djavulsk} hahaha, Välkommen tillbaka!

Ska vi lägga in oss på rehab tillsammans?  
    Hmmmm...tack ska du ha!!!!!Skrikandes

Bättre vi lägger oss i sängen...tror det är enda sättet vi båda är borta härifrån....Hjärta
    I samma säng alltså i samma hus...tror du fattar va??Solig
  • PPPs Spöke
    pillan3 skrev 2014-02-20 21:25:24 följande:
    Ska vi rehaba oss tillsammans då? Tänkte du vi skulle bli beroende av något annat? Drömmer
    Ända mot ända, kan inget hända! Men om något hänt, är det någon som på ändan har vänt!
    Ända mot ända, kan inget hända! Men om man vänder på steken, ja då blir det allvar i leken!!

Haha...kalla det vad du vill bara du släpper till!Skrattande Öööö...beroende av att spruta och skjuta in lite!Drömmer

Asg...du är inte klok på en fläck...ursäkta det var visst något som kom från mig!{#emotions_dlg.djavulsk}
  • PPPs Spöke
    Dress skrev 2014-02-20 21:59:05 följande:
    Tema "Barbröstad" var det... ;)
    Fan också...du är verkligen något man vill lyfta upp och sväva iväg med i sann spökanda. Man blir ju gravt stenad av dina bilder och känslan jag får i kistan är allt annat än död...lever om liksom!Flört
  • PPPs Spöke
    Dress skrev 2014-02-20 22:15:15 följande:
    Det är så härligt när du lever om! Flört
    Du är väl inne på i alla fall ditt tredje liv nu?
    Är du säker på att du inte är en katt? Katt
    Vete hundan eller katten jag inte är en riktigt jamare...
    Varje morron får jag skäll så du kan ha rätt där...
    Vi kan nog spinna vidare om du får upp lite fler bilder med lite klös i kanske jag riktigt river loss och svansar med ännu mer och klonar denna kommentar så vi slipper leka katt och råtta med orden mer!Flört
  • PPPs Spöke
    Dress skrev 2014-02-20 22:31:49 följande:
    Men om du redan har använt tre av dina sju liv så får du väl vara lite sparsam med de fyra sista hördu. Var försiktig med vilka bilder du tittar på så du inte får hjärtstillestånd eller så. Fast det kanske spöken sällan får... Vad vet jag? ;)
    Så du kommer att köra påpälsat, hårigt värre inte så kul så man garvar direkt! Är rädd för att jag kommer bli rätt likgiltig så det inte likna något alls...rätt dött mao...Skrattande
  • PPPs Spöke
    Dress skrev 2014-02-20 22:32:34 följande:
    Bild med klös?
    Schysst hylla...japp du är ett jävla rivjärn helt klart!
    Jag skulle nog kunna få se på andra bullar vid denna bak!Flört
  • PPPs Spöke
    pillan3 skrev 2014-02-20 22:35:13 följande:
    Är du beroende av att spruta och skjuta lite?! Tror det är dags att plocka bort vattenpistolerna Flört 
    Eller okej! Jag släpper till med att, medans du springer runt och sprutar och skjuter, så kan jag kolla tråden? Men dina blöta fläckar efter leken får du torka upp själv! Tungan uteCoolKyss
    Vattenpistol??? Skinnpistol men det gäller att dra snabbt hör jag, vill ju inte att du kommer och stoppar undan den i hölstret utan att man fått skjuta lite i luften...som på vildavästern filmerna...

Sädesmaggasinet är fullt då jag lovar att städa upp så det kvastar kring mig!Flört
  • PPPs Spöke
    Dress skrev 2014-02-20 22:54:40 följande:
    Pft! Rivjärn! Jag! Nehej då. Jag är ju from som ett lamm Oskyldig

Vilka bullar skulle du få se på då då?
    Eller skulle du baka?
    Eller jag ba_ka? {#emotions_dlg.djavulsk}
    Hade hoppats på något delikat typ vanilsnäcka...ähhh egentligen spelar det ingen större roll bara det smular...

Haha ba-ka lite mer du får snart besök!Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden