• Calingo

Helkroppstråden

Dress skrev 2014-02-25 13:47:06 följande:
    Ja, jag behöver ändå lätta lite på kläderna. Svettigt att städa... ;)
    Snygg!:)
  • Calingo
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-02 20:36:30 följande:
    Dåligt med inlägg i tråden idag  
    Riktigt vacker! :)
  • Calingo
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-04 08:53:09 följande:
    Grå och trist morgon, ett försök att göra den liiite bättre  
    Riktigt vacker, nu blev det en mycket bättre dag!:)
  • Calingo
    Anonym (tr) skrev 2014-03-05 20:25:22 följande:

Okej... Tack för hjälpen [/quote]

Du verkar inte ta åt dig något kag säger.
    För det första har du, Anonym (tr), ens läst trådskaparens inlägg? Står klart och tydligt: "Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.
    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden. " För det andra vad har du för rättighet att ge henne råd om hur hon skall visa upp sig i sina bilder? Är du någon överherre som bestämmer och styr över oss andra?  För det tredje, går du fram till t.ex. överviktiga personer och säger att de är tjocka, eller går du fram till smala personer och säger att de ser ut att ha anorexia? Gör du det, så saknar du helt och hållet en uppfostran! För det fjärde, våga posta utan att vara anonym. För det femte, vad får du ut över att näthata, mobba och trycka ned andra människor? Är ditt liv så dystert att du måste klanka ned andra människor? Mår du bättre själv när du får då? Vet du själv om att du sprider bara negativ energi när du beter dig så här. Till Anonym(Ensam..), fortsätt lägga upp bilder som du känner för. Jag vill gärna se bilder av dig. Jag tycker att du är vacker! :)
Svar på tråden Helkroppstråden