Inlägg från: Anonym (Hemlig beundrare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hemlig beundrare)

Helkroppstråden

Anonym (mepetite) skrev 2014-01-24 12:31:02 följande:

Suck! Tappar andan!
    Anonym (mepetite) skrev 2014-02-23 10:38:29 följande:
    god morgon!

Godmorgon Helkroppstrådens vackraste kvinna!
    Anonym (mepetite) skrev 2014-03-01 12:38:57 följande:
    :)

Detta gör mig lite galen! Du är så jäkla sexig!! Trevlig helg på dig.
    Anonym (mepetite) skrev 2014-03-01 15:39:47 följande:
    Är det så? På vilket sätt? :)

På vilket sätt jag blir lite galen eller på vilket sätt du är sexig eller bägge två?
    Anonym (mepetite) skrev 2014-03-01 19:10:55 följande:
    bägge  ;)

Okej din kropp är livsfarligt sexig och när man ser en sån här bild med din kropp jobbigt gömd på diverse ställen så vill man se mera! Och man undrar hur och om!! OM du tar av bikinitoppen HUR ser de fantastiska tuttarna ut? Det ser ut som de själva vill öppna bikinitoppen! OM trosan åkte ner en bit HUR har hon designat den där underdelen? Helt len? Sparat lugg? OM jag fick känna på den kroppen HUR galen skulle jag bli? Jag är redan lite galen av att se bilden dvs. armarna har domnat och hakan hänger och jag blir yr av blodförlust! Hajar du? Och OM jag frågar dig om en topplessbild HUR svarar du då?
    Anonym (mepetite) skrev 2014-03-01 19:29:50 följande:
    Oj, tack förcden förklaringen :) ja, hur ser de ut! Droppformade. No bush for me. Ta ett andetag nu :)

Hyperventilerar!!
    Anonym (mepetite) skrev 2014-03-03 06:54:09 följande:
    Bikiniöverdelen är för liten numera. Ja, det vore grejer va om överdelen rök :)

Yes! Det hade varit grejer! Det är grejer varje gång du postar faktiskt!
    Anonym (mepetite) skrev 2014-03-04 10:00:25 följande:
    God morgon!    

Hyperventilerar igen!! Undrar hur god kväll ser ut?
    Anonym (mepetite) skrev 2014-03-06 16:10:00 följande:
    =)  

Väldigt sexig bild! De där två är inga småttingar direkt. När man lägger ihop allt av din kropp så kan man bara säga wow! Eller OMG! Eller suck så snygg du är! Kanske var detta godkväll? Isåfall har vi godmorgon, godkväll..... finns det en godnatt bild??
    Anonym (mepetite) skrev 2014-03-08 22:48:31 följande:
    Natti

Du är verkligen superfin! Detta är i mina ögon perfektion. Hoppas och längtar efter att få se mer av dig i den här tråden.

[quote=72775266][quote-nick]Anonym (mepetite) skrev 2014-03-16 18:45:00 följande:[/quote-nick][/quote] En helt perfekt kropp! Det är bara de röda fläckarna över brösten som inte riktigt passar in. Men en skönhet klär i dem med.

Svar på tråden Helkroppstråden