• Nitor

Helkroppstråden

Nymulen skrev 2014-02-18 10:28:15 följande:
    Gubben blev inte ledsen av att se på dig. Fiiint!
    Vad blev du då?  Glad
  • Nitor
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-04 23:21:09 följande:
    Nej tyvärr fortfarande en vit liten ruta bara, men verkar vara så att jag vara ser vissas bilder. men får kolla när jag kommer hem imorgon på datorn så kanske det blir skillnad
    Det är en bild på Anton med bar överkropp. På bilden finns det även ett hjärta. Skulle tro att det är till dig  Hjärta
  • Nitor
    Anonym (tr) skrev 2014-03-04 23:36:25 följande:
    Jag tycker bara hon ska sluta lägga upp bilder i denna tråd, vad är problemet med det?
    Vilket otroligt tarvligt beteende du har. Vad har gjort dig så bitter att du ska behöva prata illa Ensam. Hennes bilder är underbara
  • Nitor
    Anton Chigurh skrev 2014-03-04 23:42:05 följande:
    så är hjärtat på bilden inte avsett att flörta med Vackra Lonely, eller för den delen ragga på Damen i fråga, 
    Oj jäklar det visste jag inte.  Skäms
    Anton Chigurh skrev 2014-03-04 23:42:05 följande:
    för som du kanske vet, så är jag inte singel längre, den vackraste av dom alla, den mest underbara kvinna som Gud har skapat, den finaste människan, den finaste HjärtakvinnanHjärta jag någonsin har träffat, hon har gjort mig till den lyckligaste mannen på klotet, mitt hjärta tillhör henne, ingen annan. Och det kommer det göra. För alltid.
    Grattis  Skål
  • Nitor
    ASD03 skrev 2014-03-04 23:46:49 följande:
    Det är ju lite synd att forumet har en kaka på kaka med sin dubbla anonymitetsfunktion för annars så skulle ju både tr och vi andra ha användning av en ignorefunktion. Oskyldig
    Tro tusan att tr vill vara helt anonym. Det skulle jag också vara med den inställningen hon har.
  • Nitor
    Mr Mäster skrev 2014-03-05 00:05:10 följande:
    Ensams "mans bröst" är helt perfekta i mina ögon

Små fina vårtgårdar, naturliga och fina, och storleken är perfekt för mina händer. :)
    Kan bara hålla med dig, de är helt perfekta (för mig)
  • Nitor
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-05 07:16:03 följande:
    Oj ni hade visst skrivit lite sen jag gick och la mig igår
    Tack ni som kan försvara mig mot mindre goda personer när jag inte är här själv

Och vad roligt att mina "mansbröst" tilltalar! Hahaha
    Sug åt dig allt det goda som sägs till dig Ensam.. Det elaka är något som bara är till för att trycka ner och ge dig smärta. Surfittan pratar om sanning, men sanningen är den att surfittan själv är missnöjd med sin tillvaro. Istället för att se om sin egen lycka så försöker hon att trycka ner andra för att på något sätt skapa en illusion av att vara bättre.

Jag hoppas att både du och tr jobbar mer med självkänslan. Att tr ska må bättre och därmed kunna sluta göra medmänniskor ledsna. Och att du känner att du inte tar åt dig tomma och elaka kommentarer.

Nej, du har inga mansbröst. Skulle jag välja med tio olika sorters bröst skulle jag välja dina. De är helt perfekta i min smak. Och jag hoppas du kommer känna så med. Du har en jävla tur som får mysa och se dem varje dag i verkligheten, jag får "bara" se dem på bild.

Funderar på om jag kan göra en deal med tr, att hon blir snäll i tråden om jag lägger upp en bild på min fina rumpa?
  • Nitor
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-09 21:47:12 följande:
    Nu hände det igen, jag råkade se att du hade gjort ett inlägg   Glad

Alltså, dina bilder är mmmm....
  • Nitor
    swed38 skrev 2014-03-10 11:28:27 följande:
    Bild från sommaren...Solig

Det vete tusan vad du har fått korn på men jag ser att du har råg i ryggen. Härlig sommarbild  Glad
  • Nitor
    Flickan82 skrev 2014-03-10 17:00:20 följande:
    Väldigt vacker bild  Glad
  • Nitor
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-10 18:57:38 följande:
    Wet T-shirt? Eller vad sa vi
    Nice  Glad  Vi har en vinnare
  • Nitor
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-10 19:16:37 följande:
    Yey!! Vad blir mitt pris?
    Två timmar med mig som ser till att du blir av med den kalla och våta t-shirten. Sedan ser jag till att du håller dig varm.
  • Nitor
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-10 19:23:24 följande:
    Tar det dig två timmar att ta av den lilla saken?
    Jag skulle passa på att njuta av varje kvadratcentimeter under tiden. En del slarvar och gör det snabbt, det gör inte jag.
  • Nitor
    SAD skrev 2014-03-12 18:48:08 följande:
    Här kommer en blyg bild
    En zebra?  Drömmer
  • Nitor
    Rastlösan skrev 2014-03-15 21:54:16 följande:
    Jag var "ensam.." Förut när jag var anonym. Men K2 är en helt annan person så hälften rätt iaf !
    Tack för denna info. Blev så funderad över att jag reagerade så starkt på dessa nya bilder, de var helt i klass med Ensam..  Glad
  • Nitor
    Rastlösan skrev 2014-03-16 07:34:13 följande:
    Godmorgon
    God morgon och god natt, nu ska jag gå och lägga mig  Solig
  • Nitor
    Maggio skrev 2014-03-16 14:22:50 följande:
    Försöker.... Går inte :/ Why??
    Jag har märkt att bilderna inte kommer fram för att man inte tar tillräckligt vågade bilder. Prova på nytt, fast lite mer vågat  Drömmer
  • Nitor
    Maggio skrev 2014-03-16 14:28:16 följande:

Du vet ju inte vad jag skulle lägga upp ;)
    Det enda jag vet är att det inte var tillräckligt vågat  Drömmer
  • Nitor
    Maggio skrev 2014-03-16 14:31:08 följande:

Hehe.... Tror du bara...
    Få ordning på din kamera nu, det är många nyfikna som väntar  Drömmer
  • Nitor
    MrMom skrev 2014-03-16 15:01:50 följande:
    Här kommer en hälsning från Maggio!

Tur det finns hjälpsamma människor  {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Helkroppstråden