• Georg5567
    Amys skrev 2013-05-31 08:41:10 följande:
    “The strong-minded rise to the challenge of their goals and dreams. The weak-minded become haters.”

Kaboom...den tog rätt i bröstet :) snygga leopardisar
  • Georg5567
    lilletrille skrev 2013-05-31 10:53:25 följande:
    Förstår inte varför det skall vara fel att hålla kroppen i form. Tycker tvärt om, att fler borde ta tag i sig själv och gå till gymet emellanåt istället för att sjunka ner i soffan med chipsskålen.

Muskler är hett!

Tack för den Lilletrille är det ett tjejnamn eller?
  • Georg5567
    Amys skrev 2013-06-03 10:27:07 följande:
    Eller så förklarar man inte alls. Tycker inte ni anonyma har gjort er speciellt förtjänta av att få någon förklaring. Du kan gott sitta och funderar över detta själv. Sen kan du fortsätta med det du gör, alltså bekräfta dig själv genom att nedvärdera andra människor som inte är "lika normala" som du. Ha det så kul. 
    Bra där Amy!
  • Georg5567
    pink dolly skrev 2013-06-03 10:51:49 följande:
    Tunga namn? Finns det såna här alltså? Vars ord skulle vara bättre än någon annans? Herre min gud... Vissa behöver verkligen komma ut ur FL bubblan och verkligheten...

hahahaha....Pinky du är så het :) Kram
  • Georg5567
    mepetite skrev 2013-05-23 16:18:12 följande:

eftersom jag har fått varning så kan jag inte posta anonymt, men bjuder på den. glaa sommar!
    Petit ....vilken mumsbit :) snygg looking like a million bucks :)
  • Georg5567
    mepetite skrev 2013-06-09 19:20:32 följande:
    framförallt negativa och nedsättande diskussioner. sitta och prata om chokoholicas axlar över hennes huvud, istället för att skriva direkt till henne! Dessutom var hon ju i en viktnedgångsprocess. Håller med dig iaf. 
    Håller helt med...ingorera dessa människor...orkar inte med negativitet. Livet är till för att levas kul är til för att göras. Livet blir det man gör det till, om man väljer att kritisera folk slutar det med att man blir kritiserad själv och oftast är dessa som kritiserar hittar på skit med mera omöjliga att vända om dom är som dom är och gilat att snacka skit...hata...försöka att skapa intriger...och bästa sättet är att inte svara dom alls utan låta dom som dimma så småningom inte orka mer utan försvinna....

Ingore and conquer:)

Jag är här för att leva livet på bästa möjliga sätt med mina barn etc och så kommer det bli! Kram till alla   
  • Georg5567
    PAUSA skrev 2013-06-12 11:40:39 följande:

Jag kommerKyss!!
    Pausa pausa pausa......pusta pusta pusta svårt att jobba här juuu
Svar på tråden Helkroppstråden