• CuteElliz

Helkroppstråden

Chiquita89 skrev 2014-03-25 22:50:27 följande:
     Tack så mycket Häxan, det värmerGlad (Skriver oanonymt nu)
    Jag kan ta muppigare bilder än så, haha. Vi kan ju kanske utbyta såna bilder någon dag Om inte här i HKT så i inbox..
    Åh, är det en bokserie du rekommenderar? Har funderat på att börja läsa dom, men aldrig kommit till skott. 
    Bokmalen i mig börjar få läsabstinensFlört
    Dom kan jag rekommendera... läste alla tre på en vecka... Skäms  o då var det inte det att jag egentligen hade tid, snarare att jag tog mig tid... :p
  • CuteElliz
    Chiquita89 skrev 2014-03-25 23:30:12 följande:
    Just nu önskar jag att jag hade något att sysselsätta mig med....en bok hade suttit fint. 
    annars kan jag rekommendera Harlequin... Tungan ute  brukar ha det i väskan då det är smidigt att läsa när man åker buss/tåg... Tungan uteFlört
  • CuteElliz
    Chiquita89 skrev 2014-03-25 23:41:02 följande:
    Vad är det...? Oskyldig
    Tantsnusk typ... nej, men kärleksromaner i ganska lättläst form (inte så det är lättare ord eller större text utan bara att det inte är ngt som man måste anstränga sig för att hänga med i, enligt mig då alltså)... finns i kategorierna romantik, läkarromaner, passion (lite mer hetta men fortfarande kärleksromaner) o historisk... kan finnas mer... men om du är osäker så kolla på loppisar... de brukar sälja dem ganska billigt... men leta efter såna som ser lite nyare ut (du kan ju alltid kolla utgivningsår inuti annars)... jag tycker de är bättre... ;)
  • CuteElliz
    Chiquita89 skrev 2014-03-26 00:12:39 följande:
    Att jag har totalmissat att läsa mer "erotiska" böcker! Det är ju absolut lockande, så lär inte dröja länge till innan jag gör det. Google is my friend tonight! Flört
    annars kollar du bara in harlequin.se o kollar deras webbshop... ;)  ibland har de lite rea också så då kan man ju alltid passa på... ;)
Svar på tråden Helkroppstråden