• eber4

Helkroppstråden

Anonym (:::::) skrev 2013-02-21 01:23:27 följande:
    Den här har ju lagts upp redan i klubben för inbördes beundran som vissa kallar den.

Orättvist faktiskt! Bara en heltrevlig tråd där alla är snälla och trevliga.

Komsi komsi, ingen bits! 

SATAN!!!!!
  • eber4
    Anonym (rund) skrev 2013-07-15 05:31:42 följande:
    Gammal bild på mig:

Mums!
  • eber4
    Anonym (rund) skrev 2013-07-15 05:31:42 följande:
    Gammal bild på mig:

Typisk sådan där bild som det är synd att avsändaren är anonym. En skulle vilja inboxa snuskiga förslag på
  • eber4
    VackraFlicka skrev 2013-07-15 10:00:43 följande:
    Kanske är just därför anonymiteten är så bra, så man slipper få sin inbox full av idiotiska förslag?

Ja så är det nog. Synd att alla idioters osmakliga agerande sabbar mitt sofistikerade raggande
  • eber4
    Anonym (???) skrev 2013-07-15 11:31:40 följande:
    Männen i denna tråden håller ju på att svimma av några nakenbilder och det gör väl ingen vettig man som liksom har en kvinna hemma han tänder på? Eller har jag fel? Det är ju inga tjejer som blir lika "tokiga" som männen i tråden? Eller gör de sig till för att tjejerna ska bli glada?

Jag förstår inte riktigt diskussionen som uppstått här. Är det alltså någon som regerar på att männen är för generösa med komplimanger? Hur kan det vara ett problem?
  • eber4
    Snaggarn skrev 2013-07-19 00:07:39 följande:
    Lustigt nog mitt första inlägg någonsin.  

Lustigt är ordet.
  • eber4
    Anonym (inte mig) skrev 2013-07-18 23:40:30 följande:
    Njae, kan inte falla alla i smak. Har ju sett en del andra bilder på dig också. Tycker du är helt för blek, sedan tycker jag inte det är så sexigt tändande med leverfläckar, ser ut som bajsklumpar, sedan så verkar du ha någon liten hudutväxt nere vid troskanten på denna biten. Att du sedan väljer att ha string på dig, är bland det fulaste som finns, en rumpa ska hållas ihop, inte delas mitt itu.

Förstår om jag får en massa påhopp nu, men om man lägger ut bilder för att fiska bekräftelse och uppmärksamhet, så får man även tåla kritik. Men du är lika mycket värd som människa oavsett vad och det är ju många som går igång på en kropp, så även din.

Läs TS. Där framgår klart och tydligt att du har fel. Denna tråd är inte platsen för den typ av kritik du framför.
  • eber4

Men varför? Av med kläderna!

ooOO MM OOoo skrev 2013-07-19 08:36:25 följande:
    Och så en klädd bild också, innan lite motion igår...

• eber4
    pinkdolly skrev 2013-07-19 08:51:33 följande:
    Jag ber om ursäkt för mitt dåliga pigment och för att jag föddes med leverfläckar, dumt av mig. Men det är ju tur att du tycker att jag är lika mycket värd som människa ändå.

That's the spirit! Strunta i puckona. Jag skulle i alla fall inte tveka att sätta på dig. Eller jag menar såklart "jag respekterar dig som människa och de fina bilderna på din kropp är bara en härlig bonus"

Kram
  • eber4

Oj oj. De där brösten skulle nog tåla en närmare granskning

[quote=70542203][quote-nick]pinkdolly skrev 2013-07-21 20:28:30 följande:[/quote-nick][/quote]

• eber4
    NyttNamn skrev 2014-03-31 12:23:04 följande:
    Lite boobs på en måndag... 

Nu blir 'e en omgång på massagebänken här! 

Mums!
Svar på tråden Helkroppstråden