Inlägg från: Chiquita89 |Visa alla inlägg
  • Chiquita89

Helkroppstråden

Mickeee skrev 2014-03-15 22:47:37 följande:
    Jag har inte bidragit på länge, så här kör vi repris! ;- )

Wow! Så het!
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Chiquita89
    SAD skrev 2014-03-16 19:08:32 följande:
    En sista för idag
    *nynnar I like big butts*
    Alltså kvinna...blir nästan bisexuellFlört
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Chiquita89
    SAD skrev 2014-03-16 19:59:09 följande:
    Fina du!
    ...säger skönheten självFlört
  • Chiquita89
    Tigrisog skrev 2014-03-16 20:31:12 följande:

Mitt bidrag till denna tråd. Just for the sake of it..
    Oh la la Drömmer Het!
  • Chiquita89

[quote=72791136][quote-nick]SAD skrev 2014-03-18 13:30:39 följande:[/quote-nick][/quote]

Snyggt

• Chiquita89
    SAD skrev 2014-03-18 20:45:28 följande:
    Snyggt

Tack [/quote]

O:)
  • Chiquita89
    Pitbon skrev 2014-03-19 19:34:03 följande:
    Varför skriver så många kilar som svin här inne.

"Åh ja skulle vilja se den där tänja din trånga"
    Fan man skäms nästan att vara man.

Skriv för sjutton som ni skulle sagt om ni satt mitt emot kvinnan, skäms på er!

Jättemånga fina tjejer här, men allvarligt killar. Skärpning visst, lite nivå kan man väl ha även om damerna är fina?
  • Chiquita89

[quote=72816488][quote-nick]LostInTranslation skrev 2014-03-21 11:07:00 följande:[/quote-nick][/quote]Glödhet!!!

• Chiquita89
    LostInTranslation skrev 2014-03-21 11:40:52 följande:
    Tack Chiquita... Varför har du valt ett namn som får mig att tänka på banan?

För att banan är gott Sen för att jag tyckte det lät lite mer vuxet än Chica
  • Chiquita89
    LostInTranslation skrev 2014-03-21 11:47:20 följande:
    Det är ett väldigt fint namn. Synd att bananbolaget lagt beslag på det annars hade jag gärna vart tillsammans med någon söt liten sydamerikanska med det namnet. Ja det kanske låter lite mer vuxet. Kul att du gillar banan. Det gör jag också men kanske inte på lika många sätt som du... Eller det hoppas jag inte...

Finns ju så mycket gott man kan göra med banan dessutom
Svar på tråden Helkroppstråden