• villbusa

Helkroppstråden

Nanime skrev 2013-05-13 21:53:33 följande:
    Repris :P men någon måste ju vara den som bryter av från dom heta och sexiga bilderna också xD

trevligt med tjejer som håller sig i form, inte alls osexigt, bara härligt.....Flört
  • villbusa
    Anonym (tjockis) skrev 2013-05-15 12:49:48 följande:

En helkropp då. Bara för att jag inte har något bättre för mig...

vackert!!! du behöver verkligen inte vara anonym
  • villbusa
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-15 14:51:22 följande:
    Sluta titta då om det stör dig! Obestämd
    hahah   bryr mig inte om ciggen.... kunde kysst din klyfta ändå.......SkrattandeTungan ute
  • villbusa
    Amys skrev 2013-05-15 14:59:20 följande:
    Varför väljer man att hänga i en tråd där det som skrivs och läggs upp bara irriterar en? Och om man nu ska påpeka något negativt kan man ju i alla fall göra det som icke anonym! Alla anonyma negativa kommentarer hamnar i sophögen under, "Vem fan bryr om vad du tycker?"

japp..... håller med dig.... o själv blir jag bara positiv av era härliga kroppar.......Skrattande
  • villbusa
    A82 skrev 2013-05-19 14:02:55 följande:

Dags att få lite färg innan badsäsongen börjar på allvar :)
    snyggt!!! men borde inte benen också få lite färg?? eller badar du i jeans också??
  • villbusa
    Anonym (Allie) skrev 2013-05-17 13:03:08 följande:
    En rumpa i helkroppstråden.

mmmmm den var verkligen inte dum alls....mmmmm  måste du tvunget va anonym???   Tungan ute
  • villbusa
    Anonym ( ) skrev 2013-05-20 17:48:00 följande:

Vore väl dumt att inte vara anonym om man vill slippa få en massa oönskade inboxar?

Skrattande klart man vill inboxa en sån vacker kvinna........Tungan ute men är väl fler än jag som vill det.......Obestämd

• villbusa
    Anonym ( ) skrev 2013-05-20 18:44:23 följande:

Varför vill man det? Vad är syftet?
    för att ge privat komplimang, för att möjligen få se mer.... och så vidare........finns ju chans till mer spännande kontakter..... men de som är anonyma saknar förstås intresse för det..... kan jag tänka , vad tror du själv??Obestämd
  • villbusa
    Anonym ( ) skrev 2013-05-20 19:20:04 följande:

Komplimanger kan du ju ge här. Varför tror du att någon som postar bilder här är intresserad av spännande kontakter med just dig?

av just mig? ja just det, varför skulle dom inte vara intresserade av just mina komplimanger....Skrattande, kanske det man skulle skrivit privat...... Obestämd´
  • villbusa
    pink dolly skrev 2013-05-24 08:26:06 följande:

mmmm puss på den , såååå vackert!!!!Tungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden