Inlägg från: Anonym (Kurvig 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kurvig 2)

Helkroppstråden

Anonym (tidig helg) skrev 2013-09-14 11:39:32 följande:

mm. onekligen hög tid och börja vakna.
    Gomorron
  • Anonym (Kurvig 2)
    Farau skrev 2013-09-14 12:58:04 följande:
    Snyggt Kurvig 2! Mer naket åt folket.

BOWTIE skrev 2013-09-14 12:03:59 följande:
    Jätte fin!

Anonym (tidig helg) skrev 2013-09-14 11:39:32 följande:
    mm. onekligen hög tid och börja vakna.

amor1 skrev 2013-09-14 12:44:56 följande:
    Vackert! 

Tack hörrni, men någon tyckte visst att min alldagliga bild var föööör vulgär eller nåt, för den är ju borttagen och jag har fått ett medd med ett ärendenummer fr moderator, men ingen mer info... Trodde det var ok att skicka helkroppsbilder i den här tråden, men att visa ett par vanliga bröst och lite tofs mellan benen var visst inte ok... Kanske gör ett nytt försök vid tillfälle
  • Anonym (Kurvig 2)
    Anonym (Skrämd) skrev 2013-10-11 23:05:55 följande:
    Jag vet inte vad som är värst, att många ser ut som jag (har diagnostiserad anorexia) eller att folk skriver "Drömkropp" "Galet vacker" osv.... Sjukt samhälle vi lever i. 
    Håller med till viss del... I TS står det ju så vackert att alla kroppar är välkomna, men de som är aningens "för" mulliga eller kanske t o m för håriga får inte alls lika många kommentarer, om ens några alls. 
    Det märks att idelkroppen fortfarande är på tog för mager. Ser inte kroppen ut som en fotomodell eller porrskådis så ÄR man helt enkelt inte vacker
    Det sorgliga är att de med fixade silikontuttar får sååå många AHH och ÅHH medans de med lite häng eller normal fyllighet knappt kommenteras.

Kikar lite ibland, men lägger inte ut bilder längre, det spär bara på mitt dåliga självförtroende

• Anonym (Kurvig 2)
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2013-10-12 11:27:12 följande:
    Håller med till viss del... I TS står det ju så vackert att alla kroppar är välkomna, men de som är aningens "för" mulliga eller kanske t o m för håriga får inte alls lika många kommentarer, om ens några alls. 
    Det märks att idelkroppen fortfarande är på tog för mager. Ser inte kroppen ut som en fotomodell eller porrskådis så ÄR man helt enkelt inte vacker
    Det sorgliga är att de med fixade silikontuttar får sååå många AHH och ÅHH medans de med lite häng eller normal fyllighet knappt kommenteras.

Kikar lite ibland, men lägger inte ut bilder längre, det spär bara på mitt dåliga självförtroende

Förlåt, det finns ett par kändisar i tråden som inte är supersmala som får mycket positiv respons, Fjäril bl a, men vi andra som (i mina ögon) har minst lika fina kroppar får det inte.
  • Anonym (Kurvig 2)

Är sugen på att ladda upp bilder, någon som vet hur man gör/om det går med platta? (Samsung) Det står att bilden laddas, men den syns inte i inlägget

• Anonym (Kurvig 2)

Hej alla, lääänge sen jag postade nåt....
    Börjar väl med en baksida

• Anonym (Kurvig 2)
    straight arrow skrev 2014-02-12 08:38:59 följande:

God morgon alla...
    Mums
  • Anonym (Kurvig 2)
    Nyf021Kille skrev 2014-02-12 10:52:04 följande:
    Snyggt kurvig, härligt!
    Åh, tack Kyss
  • Anonym (Kurvig 2)

Jomen jag bjuder väl på en till innan plikten kallar

• Anonym (Kurvig 2)