• Homme

Helkroppstråden

Hmm...vet verkligen inte vad jag ska säga. Har suttit och bläddrat igenom ca 50 sidor. Pillan3 och Dress. Wow! Båda ni två är otroligt fina! Pillan3, du har helt otroligt fina läppar.

Känns nästan som att man kommer hit och tränger sig på lite grann. Ni verkar alla känna varandra en del i alla fall...

Blir sugen på att lägga upp en bild jag också men är nog kanske lite för blyg...

• Homme
    Dress skrev 2014-02-25 15:10:45 följande:
    Nej inte tränger du dig på! Här är alla trevliga och positiva människor välkomna Solig
    Ingen här som känner varandra (nästan).
    Och blyg, ja vem är inte det? Fniss!
    Så det är bara att kasta sig ut L'Homme Flört
    Märker att du kan franska. Rättar till och med min Homme till L'Homme haha. Tack för ett trevligt välkomnande. Får se hur det blir. Kanske slänger in en eller ett par bilder framåt kvällskvisten.

Är den här tråden alltid aktiv eller har den sina peakar under dygnet?
  • Homme
    Dress skrev 2014-02-25 15:38:04 följande:
    Va?! Vem är knasig? Inte jag väl Oskyldig
    Jag skulle nog vilja säga att alla här knasiga. Speciellt du ;)
  • Homme
    Homme skrev 2014-02-25 15:39:36 följande:
    Jag skulle nog vilja säga att alla här knasiga. Speciellt du ;)
    Alla här är* ska det självklart stå.
  • Homme
    Dress skrev 2014-02-25 15:57:41 följande:
    Meeen! Här kommer du och är oförskämd det första du är. Blyg, pft! Flört
    Haha. Jag försöker ju bara smälta in i gemenskapen. Jag är det jag kallar för flirtigt oförskämd och det verkar som att det funkar lite grann i alla fall ;)
  • Homme
    Dress skrev 2014-02-25 15:57:41 följande:
    Meeen! Här kommer du och är oförskämd det första du är. Blyg, pft! Flört
    Men blyg är jag faktiskt...
  • Homme
    Dress skrev 2014-02-25 16:53:01 följande:
    Har jag alltid varit också. Fast det har släppt lite under de senaste typ tio åren. Ju äldre man blir desto mer inser man hur oviktigt det är vad andra tycker och tänker egentligen... Alla behöver inte tycka om en. Bättre att lägga sin energi på dem som gör det Glad Tycker om en alltså... Blev lite rörigt där Skrikandes
    Alltså att vara blyg ≠ Att bry sig fullständigt om vad folk tycker och tänker om en. Utan med blyg tänker jag mer att jag har svårt att öppna upp en dialog med en helt okänd person om inte denne tar första steget. Vet inte varför, har alltid varit så bara. Men om någon börjar prata med mig har jag inga som helst problem att prata på och föra dialogen vidare.

Och nej, jag skulle vilja tro att jag är gammal nog att veta att alla inte tycker om en. Eller jag vet det utav erfarenhet. Tråkiga är bara när folk snackar skit med andra och de personerna lyssnar blint utan att ha en egen uppfattning. Men å andra sidan så är det ju bättre att inte alls ha sådana människor i sitt liv.

Nu börjar det dessutom närma sig kvällskvisten. Får se vad som dyker upp här från mitt håll...;)
  • Homme
    Dress skrev 2014-02-25 19:44:40 följande:
    Ja, vi väntar och väntar... Drömmer
    Varsågod Dress. Men bara för att du är så fin och har varit så trevlig :)

• Homme
    Dress skrev 2014-02-25 19:54:00 följande:
    Men det där var väl en pussvänlig bild! KyssFlört
    Vilken rivstart!
    Man tackar :)

Den bilden efterföljdes även av en halvkroppsbild. Kändes lite tråkigt med bara en bild på 25% av mitt ansikte.

Är lite osäker på kvinnors syn på helrakat/stubb/skägg...
Svar på tråden Helkroppstråden