Inlägg från: Anonym (Lickiluu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lickiluu)

Helkroppstråden

Din åsna skrev 2014-05-09 21:40:32 följande:
    Varför är DU här och måste påpeka det? Snacka om att hyckla, människa. Du söker ju också uppmärksamhet, eller hur, annars skulle du ju göra annat än att sitta här och hacka på andra.  Såna som du ska inte ens få kallas människa. Ett jävla kräkmedel är vad du är. 

Haha kräkmedel,härligt! Du e kul du! Antar att Anonym (HAHAHA):s kommentar har plockats bort men för att lugna dig kan jag meddela att mig går de ingen nöd på angående att få visa upp mig själv. Dock gör ni de svårt för mig att dela med mig med bilder här i just denna tråd. Men de får de som gillar och uppskattar mig lida för tyvärr. Kan även informera dig om att jag är inte här för bekräftelse. Lägger ut mina bilder av helt egoistiska skäl är jag rädd. Jag tänder på att visa upp min kropp och även tanken på att andra tänder på att se den :) Söker ingen egoboost eller kvitto på att jag duger. Jag anser mig nämligen vara fullkomligt jädrans underbar :) o det behöver jag ingen bekräftelse på men tack för att du oroar dig så att du bara var tvungen att besöka denna hemska tråd hahahaa Till er andra ljuvliga! Ni är läckra allihop! ;P
  • Anonym (Lickiluu)
    andyman02 skrev 2014-05-10 07:13:36 följande:
    Det gör du rätt i!
    Ja visst gör jag :)
Svar på tråden Helkroppstråden