Inlägg från: Theadventure |Visa alla inlägg
  • Theadventure
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-06-14 16:15:35 följande:

Det tycker jag! smile2.gif Behöver du städhjälp och bäddhjäp? smile5.gif Väldigt snygga former och benen så verkligen trevliga ut! smile5.gif
    Haha ja det skulle nog behövas! :). Man tackar! :D
  • Theadventure

Har inte orkat bädda idag heller! Upp och träna. Helt ok kropp efter att fått barn för 1,5 år sen? ????

• Theadventure
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-06-16 14:50:20 följande:
    Fick stopp i toan nyss...där låg en 2L Fanta flaska med en lapp, kom och kolla i hkt på min obäddade säng...så tack! {#emotions_dlg.flower}
    Så...Haha...ser det! Skrattande
    Jag ser även påsarna... Flört

Japp kan bara hålla med dig, skitsnygg...underbar kropp helt enkelt...
    Ja jo...magen ja....den är grym! Drömmer
    Haha ja påsarna blir från alla grejer jag har i stora väskan, benskydd och fotboll skor i en påse i ett fack, kläder i en påse i ett fack, duschgrejer i en påse i ett annat fack i väskan :D. Blir mycket grejer då... Haha!

Men tack! :)
  • Theadventure
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-06-16 17:44:58 följande:
    Haha...jag tror jag hänger med, men vad gör dom på golvet och i sängen? Kör du med dubbletter, en på golvet och en i stora facket...en under kudden en i innerfacket...en ja...hur menar du? {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag skulle träna, påsen med fotbollsskor slänger ja helst inte i sängen då de är ganska leriga. Men de med kläder spelar ingen roll ifall de är i sängen haha :D
Svar på tråden Helkroppstråden