Inlägg från: Anonym (Gäst) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gäst)

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-21 10:56:55 följande:
    Mitt sista bidrag i denna tråd. Lämnar er nu. När man redan mår ganska dåligt av olika skäl så behövs inte mycket, i detta fall räckte det med en kommentar. Jag hoppas att ni som skriver elaka ord till
    Andra här inne tänker er för en extra gång innan man spottar ur sig någon elak kommentar.

Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar
    Det gjorde ont i mig att läsa detta.

Du är ju så otroligt vacker. Dina bilder är fantastiskt sensuella och kvinnliga. Dessutom är dina inlägg så trevliga och goa. Förutom att din kropp är superfin, så har du ett vackert ansikte också. Du är en absolut fantastisk tjej. Jag vet det utan att känna dig personligen.

Jag önskar verkligen att du kunde skita totalt i det dumma inlägget, samtidigt förstår jag känslan och reaktionen. Jag förstår att det är svårt . Jag har råkat ut för samma sak, så jag vet hur man kan ta åt sig, fast det kan verka onödigt för utomstående. Nu är ju du 1000 gånger vackrare än mig, så jag trodde inte detta skulle drabba dig.

Jag är lite sent ute, så du kanske inte ser det här tyvärr.
    Jag har avregistrerat mig , men skriver detta som en tillfällig gäst.

Jag vill bara att du ska veta att du är underbart vacker och fin på alla sätt och jag tycker att du ska minnas alla fina ord du fått här och glömma det enda elaka

Stor kram Celine (KMP)
  • Anonym (Gäst)

Tillfälligtvis vill jag idag ge en liten alla hjärtan dags -hälsning till min älskade Anton Hjärta
    ...och en varm hälsning till alla " helkroppstrådare" Solig{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Gäst)
    NyttNamn skrev 2014-02-14 18:18:16 följande:
    Fina! 

Fina du
    Anonym (Jack Daniels) skrev 2014-02-14 18:54:53 följande:
    Tack!

// IrongardenSweden

Jag följer er blogg. Ni är så härliga och vackra
  • Anonym (Gäst)
    Anton Chigurh skrev 2014-02-15 00:32:23 följande:
    HER...RE...GUD, heart9Gummanheart9 du är en sån osannolik och sensuell skönhet att oavsett vilka kommentarer jag skriver, oavsett vilka superlativer jag tar till, så blir det en droppe i havet, inget jag skriver kommer kunna göra din skönhet och utstrålning rättvisa. Så vacker ÄR du. 

Du, heart9Gummanheart9 är den mest unika kvinna jag har träffat, att du dessutom gjort mig till den lyckligaste mannen i universum, det är nåt jag tackar alla gudar som finns för, och jag tackar alla gudar som inte finns för samma sak. 

Ibland...så passar två saker hyfsat bra ihop, och ibland så passar två saker väldigt bra ihop, och någon enstaka gång varje århundrade, så passar två saker så bra ihop....att tiden stannar. Bokstavligt  talat.

Puss ....och igen. 

DIN Anton
    Du gör mig mållös...
    ...och lycklig KyssSolig
    Älskar dig Hjärta
  • Anonym (Gäst)

Jag går in tråden då och då och tittar, och jag får alltid så härlig känsla när jag ser er, både ni som postat ett tag och ni nya. Det är en härlig stämning i den här tråden och det är så kul att se alla fina kropparGlad. Både män och kvinnor, ni är så underbara att se på Solig
    Jag känner nog att jag  princip gjort mitt här , men jag passar på att bjuda på ett par bilder ändå{#emotions_dlg.flower}

Kram till er alla och ha en trevlig dag Solig
  • Anonym (Gäst)
    Anton Chigurh skrev 2014-05-28 10:43:20 följande:
    Du är en vacker kvinna, S-sugen....för jävla vacker, helvete alltså....Glad

Jag har en repris å bjuda på. Men en väldigt fin repris. Om jag får säga det själv....

Min underbara Anton Hjärta

• Anonym (Gäst)
    grumlig skrev 2014-05-29 08:25:20 följande:
    Vacker kropp du har, går att se på länge...hoppas det kommer mer av dig för du är verkligen godis för ögonen :) .
    Tack Glad Jag har sett att även du bjudit på ögongodis Glad
  • Anonym (Gäst)
    Zack skrev 2014-05-29 09:37:21 följande:
    Tack för det gästspelet. Vad oerhört trevligt att få se vackra Celine igen :)
    Tack Snygge Zack Solig
  • Anonym (Gäst)
    NyttNamn skrev 2014-05-29 18:22:28 följande:
    Vackra Celine!!  Kul att du kikar in Solig
    Tack fina NN {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Gäst)
    fialotta85 skrev 2014-05-29 19:59:45 följande:
    Celine din sexiga lilla sak! Vi saknar dig här smile5.gif tur du kommer och gästar lite då och då..
    Vad gullig du är, du sexiga sak Flört
Svar på tråden Helkroppstråden