Helkroppstråden
Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-21 10:56:55 följande:
Mitt sista bidrag i denna tråd. Lämnar er nu. När man redan mår ganska dåligt av olika skäl så behövs inte mycket, i detta fall räckte det med en kommentar. Jag hoppas att ni som skriver elaka ord tillAndra här inne tänker er för en extra gång innan man spottar ur sig någon elak kommentar.
Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar

Du är ju så otroligt vacker. Dina bilder är fantastiskt sensuella och kvinnliga. Dessutom är dina inlägg så trevliga och goa. Förutom att din kropp är superfin, så har du ett vackert ansikte också. Du är en absolut fantastisk tjej. Jag vet det utan att känna dig personligen.
Jag önskar verkligen att du kunde skita totalt i det dumma inlägget, samtidigt förstår jag känslan och reaktionen. Jag förstår att det är svårt . Jag har råkat ut för samma sak, så jag vet hur man kan ta åt sig, fast det kan verka onödigt för utomstående. Nu är ju du 1000 gånger vackrare än mig, så jag trodde inte detta skulle drabba dig.
Jag är lite sent ute, så du kanske inte ser det här tyvärr.
Jag har avregistrerat mig , men skriver detta som en tillfällig gäst.
Jag vill bara att du ska veta att du är underbart vacker och fin på alla sätt och jag tycker att du ska minnas alla fina ord du fått här och glömma det enda elaka
Stor kram Celine (KMP)

. Både män och kvinnor, ni är så underbara att se på